سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! دوستی ات را محبوب ترین چیزها نزدم گردان . ترس از خودت را ترس بارترین چیزها برایم قرار ده و با شوق دیدارت، نیازهای دنیا را از من ببُر و هر گاه چشمْ روشنی اهل دنیا را از دنیایشان قرار دادی، چشمم را با عبادتت روشن کن . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]


ارسال شده توسط علیمی در 91/9/10:: 3:32 عصر
در کما چه بر سر مغز می‌آید؟ محققان فرانسوی موفق به آشکارسازی رمز و راز فعالیت مغز انسان در شرایط کما شده‌اند که این دستاورد می‌تواند به پزشکان برای درک بهتر این پدیده و تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت بیمار کمک کند.
40 کاندیدای ریاست جمهوری داریم دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد شعار دولت وحدت ملی گفت: این شعار پوچی است و علت آن هم این است که با کسانی که خودشان را از براندازان جدا نکرده‌اند نمی‌توانیم وحدت کنیم.
طرح تحول بانکی کشور آغاز شد در این فاز تحول بانکی، ممنوعیت‌هایی برای ارائه خدمات بانکی به اشخاص دارای سابقه چک برگشتی اجرا خواهد شد، امکان پرداخت مبلغ چک به دارنده چک از سایر حساب‌های سپرده صاحب حساب امکان‌پذیر می‌شود، اطلاعات مربوط به سابقه چک برگشتی در سامانه استعلام همگانی قرار می‌گیرد و طبقه‌بندی چک‌ها اجرا خواهد شد.
آمانو: بدنبال توافق با ایران هستیم مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت : ما همچنان بدنبال توافق با ایران در مورد رویکرد ساختاری جهت حل و فصل موضوعات باقی مانده هستیم. به گزارش خبرگزاری آریا،«یوکیا آمانو» روز پنجشنبه در نخستین روز کاری نشست شورای حکام در بیانیه مقدماتی خود درخصوص ایران گفت :دور گفتگوهای بعدی ایران و آژانس در 13دسامبر در تهران صورت می گیرد.
گزارش کاملی از بهترین‌های آسیا در 2012 مراسم انتخاب بهترین‌های سال 2012 آسیا درحالی امروز در مالزی برگزار شد که سهم ایران در این مراسم تنها عنوان بهترین فدراسیون فوتبال سال آسیا بود ، ایران همچنین علی کریمی را در بخش بهترین بازیکن سال آسیا، محمد کشاورز را در قسمت بهترین بازیکن فوتسال، تیم ملی فوتسال را در بخش تیم‌های برتر فوتسال، علیرضا فغانی را در بخش بهترین داور و تیم ملی ایران در بازی جوانمردانه را به عنوان نامزد دریافت بهترین‌ها داشت که نتوانست به عنوان برتر دست یابد.
جریمه بانک خارجی به دلیل نقض تحریم‌های ایران پیشتر منابع خبری گزارش داده بودند بانک انگلیسی «استاندارد چارترد» مبلغ250 میلیارد دلار با ایران مبادلات بانکی داشته است که از نظر مقام‌های ناظر بر فعالیت‌های بانکی در شهر نیویورک، نقض قوانین تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است.
صرفه‌جویی 7 میلیارد تومانی در آموزش و پرورش مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: در سال‌ تحصیلی جاری، 7 میلیارد تومان از محل جابه‌جایی معلمان در آموزش و پرورش مازندران صرفه‌جویی شد. به گزارش سلام شمال محمدعلی امیری عصر امروز در گردهمایی مدیران مدارس آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به اینکه اجرای ساختار جدید مقطع ابتدایی به خوبی صورت گرفته است، بیان داشت: همه سند تحول بنیادین ساختار 3-3-6 نیست، بلکه این ساختار بخشی از سند تحول بنیادین به شمار می‌رود.
تاکید کارگزاران بر ائتلاف دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه اعضای شورای هماهنگی اصلاحات را نمی شناسد و برای شرکت در همایش این شورا باید بررسی بیشتری انجام دهد، تاکید کرد: کارگزاران به دنبال کار انفرادی در انتخابات نیست.
زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر اعلام شد مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور، با بیان اینکه هنوز ستاد انتخابات برای انتخابات سال آینده تشکیل نشده است، گفت: زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری اردیبهشت و شورای شهر فروردین ماه است.
قیمت سکه آتی همچنان نزولیتالار مجازی معاملات قراردادهای آتی سکه در بورس کالا همراه با روند کاهشی قیمت طلا در جهان و به دنبال آن افت قیمت طلا و سکه در بازارغیر رسمی، اولین روز کاری خود را با نزدیک 3 درصد کاهش به پایان رساند.
2.5 درصد تصادفات دنیا در ایرانمعاون دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‎ای کشور گفت: 2.5 درصد از کل تصادفات ترافیکی جهان در ایران اتفاق می‎افتد در حالی که ایران تنها یک درصد از جمعیت جهان را داراست.
راه‌اندازی نخستین دوره دکترای نجوممدیر طرح رصدخانه ملی ایران گفت: در طرح رصدخانه ملی ایران به دنبال مشارکت خارجی نبودیم و در نظر داریم مانند بسیاری از کشورهای دارای رصدخانه وقت رصد بفروشیم.
دانشگاه فرهنگیان تا دوره دکتری دانشجو تربیت می‌کندقائم مقام دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: دانشگاه فرهنگیان تا دوره دکتری دانشجو تربیت می‌کند که شرایط آن به مرور اعلام می‌شود. به گزارش سلام شمال نشست شورای آموزش و پرورش مازندران چهارشنبه شب با ریاست سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران در باشگاه فرهنگیان شهرستان ساری برگزار شد.
عجیب‌ترین جنگل جهان + تصاویر جنگل سنگی یا جنگ سنگواره ، عجیب‌ترین جنگل جهان است که اسرار 225 میلیون سال قبل را با خود همراه دارد و یکی از مناطق مهم جهان به شمار می‌آید. به گزارش فارس، تصور کنید، در مکانی قدم می‌زنید که طبیعت آن را از زمان دایناسورها حفظ کرده و با درختانی احاطه شده که میلیون‌ها سال از آن می‌گذرد.
نامرئی‌سازی کامل شد دانشمندان دانشگاه دوک برای اولین بار موفق به نامرئی ساختن کامل جسم شده‌اند که طی آن یک استوانه چند سانتی‌متری از برابر ریزموج‌ها پوشیده شد.
تجمع کارگران نساجی مازندران مقابل مجلس جمعی از کارگران نساجی مازندران مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. به گزارش ایسنا، جمعی از کارگران نساجی مازندران با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار مساعدت رییس‌جمهور و همکاری مجلس برای فعال شدن مجدد این کارخانه و دریافت حقوق معوقه خود بودند.
پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل جهان +تصاویر این روزها هر کدام از ما یک تلفن همراه داریم و تنوع گوشی‌ها آنقدر زیاد شده که نام بسیاری از آن‌ها را نمی‌دانیم،‌ اما بعضی از گوشی‌های تلفن همراه قسمتی از خاطرات جمعی ما بودند.
اکرمی: احمدی‌نژاد ناگفته‌یی ندارد آقای احمدی‌نژاد آغاز خوبی داشت ولی الان به قانون‌شکنی و دادن وعده‌های غیرصحیح و خلاف رو آورده است. برای مثال ایشان در جلسه بازنشستگان به یک‌باره گفت که خب مشکل‌تان چیست؟ با صد میلیارد تومان مشکل‌تان حل می‌شود، آقا صد میلیارد تومان بده بره. با اینکه می‌دانید که بدهی‌ها و حقوق‌های معوقه وجود دارد، الان بسیاری از افراد را بازنشسته نمی‌کنند به دلیل اینکه پول پاداش‌شان را ندارند بدهند. به نظرم می‌آید که این رفتار آقای احمدی‌نژاد، رفتار شایسته و بایسته‌یی نیست یا اینکه می‌گویند تا می‌خواهیم پول بدهیم عده‌یی دادشان درمی‌آید. برای من یکی سوال است که آقای محترم اگر می‌خواهی پول بدهی از کجا آورده‌یی؟
رونمایی از نسل جدید کارت سوخت نسل جدید کارت هوشمند سوخت فردا با حضور وزیر نفت رونمایی می‌شود. به گزارش ایسنا، یکی از قابلیت‌های نسل جدید کارت‌های هوشمند سوخت استفاده از آن برای پرداخت بهای خریدهای روزانه و بلیط اتوبوس و مترو است.
لغو ممنوعیت واردات رایانه و موبایل معاون مدیر کل دفتر مقررات واردات و صادرات سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: کالاهایی که نمونه داخلی ندارند منعی برای ثبت سفارش نخواهند داشت.
جزییات آزمون دکتری 92 از زبان وزیر علوم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص نحوه برگزاری آزمون دکتری 92، گفت: وزن مرحله کتبی آزمون دکتری احتمالا امسال افزایش می‌یابد و همچنین آزمون تخصصی‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود.
راه‌اندازی شورای امر به معروف در 80 پایگاه بسیج نکا فرمانده سپاه ناحیه نکا از راه‌اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر در سطح 80 پایگاه مقاومت بسیج در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام شمال محمدحسن احسانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا اظهار کرد: هدف از ایجاد این شوراها امر به معروف و نهی از منکر به صورت ایجابی است.
دعوت 6 مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان در سفر سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور به مازندران 6 بازیکن به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند. به گزارش سلام شمال علی دوستی‌مهر سرمربی تیم ملی نوجوانان در سفر اخیر خود به مازندران و با دیدن بازی تیم‌های جوانان و امیدهای نساجی مازندران شش بازیکن جوان به نام‌های مصطفی زکریاپور، سید مصطفی هاشمی، سید آرمین هاشمی، حسین شعبانی، اسماعیل باقری و حسین باباگلی را به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت کرد.
تسریع در صدور سند مالکیت واحدهای صنعتی مازندران مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از رفع مشکل و تسریع در صدور سند مالکیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داد. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمـومی شرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران، عباسعـلی وفـایی‌نژاد در جلسه هم‌اندیشی رفع مشکلات ثبتی و حمایت از سرمایه‌گذاران گفت: صدور سند مالکیت برای واحدهای تولیدی و صنعتی به منظور استفاده از تسهیلات بانکی و ارائه سند مالکیت به عنوان وثیقه برای صاحبان صنایع مهم و حیاتی بوده و شرکت شهرک‌های صنعتی از تمام ظرفیت موجود و با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان برای صدور اسناد مالکیت تعامل می‌کند.
صددرصد مدارس شاهد مازندران هوشمند شد مدیر مشارکت‌های مردمی و شاهد اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: صددرصد مدارس شاهد مازندران هوشمند شدند. به گزارش سلام شمال شعبان شاکری صبح امروز در همایش مدیران مدارس شاهد و ایثارگران استان که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد با بیان اینکه عاشورا تنها جریان فکری بود که در طول زمان به فراموشی نرفته است اظهار داشت: اراده خداوند بر این بود تا با وجود مخالفت‌های بنی‌عباس قیام امام حسین(ع) به فراموشی نرود.
موافقت وزارت بهداشت با تربیت متخصص جراح مغز در مازندران‌ معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با تربیت متخصص جراح مغز و اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی مازندران موافقت کرد.
افزایش رشته‌های تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افزایش رشته‌های تحصیلی مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: در بخش آموزش از 49 رشته در سال‌های گذشته به 76 رشته دست یافته‌ایم.
جزئیات قتل دختر 17 ساله توسط همسرشفرمانده انتظامی محمودآباد جزئیات تازه‌ای درباره قتل دختر 17 ساله به نام «فریبا ـ ع» توسط همسرش بیان کرد. به گزارش سلام شمال نعمت‌الله صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس جزئیات بیشتری از حادثه قتلی که در آن مردی 21 ساله همسر 17 ساله خود را از پای درآورد و پس از مجروح کردن پدر و برادر همسرش متواری شد گفت.
آموزشکده‌های ضمن خدمت آموزش و پرورش دانشگاه می‌شود مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک آموزشکده ضمن خدمت نیروی انسانی مراکز و مدارس غیردولتی به دانشگاه تبدیل می‌شود، گفت: معلمان علاوه بر داشتن دانش باید مهارت‌های آموزشی را فرا گیرند.
تهیه 22 طرح جامع در شهرهای مازندران مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی مازندران از بررسی و مطالعات تهیه 22 طرح توسعه و عمران (جامع) در شهرهای استان مازندران توسط این مدیریت خبر داد.
آبگرفتگی به دانشگاه آزاد محمودآباد خسارت زد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی محمودآباد با اشاره به بارش شدید باران چند روز گذشته گفت: آبگرفتگی باعث بروز خسارت‌های زیادی به دانشگاه از جمله به سرور و کتابخانه شد.
راه‌اندازی دستیاری جراحی مغز و اعصاب در مازندران معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از راه‌اندازی رشته دستیاری جراحی مغز و اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد. به گزارش سلام شمال محمد آزادبخت صبح امروز در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی رشته جراحی مغز و اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد.
حضور 2 بانوی مازندرانی در جام جهانی فوتسال پرتغال دبیر هیئت فوتبال مازندران از حضور 2 بازیکن مازندرانی در جام جهانی کوچک فوتسال در پرتغال خبر داد. به گزارش سلام شمال حمید رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان برای حضور در رقابت‌های جام جهانی کوچک در پرتغال با 14 بازیکن اعزام می‌شود که 2 بازیکن از مازندران هستند.
اجرای طرح بصیرت عاشورایی در 294 امامزاده مازندران مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای طرح بصیرت عاشورایی در 294 امامزاده مازندران خبر داد. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده از اجرای طرح بصیرت عاشورایی در 294 امامزاده مازندران خبر داد.
کتاب «سبک زندگی حسینی» در ساری رونمایی شد به همت اداره فرهنگی شهرداری ساری نخستین کتاب «سبک زندگی حسینی» در ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حسین ابن علی (ع) در ساری رونمایی شد.
برخورد با افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در مازندران مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: با هر گونه افزایش نرخ خودسرانه کرایه تاکسی در شهرهای مازندران برخورد می‌شود.
افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی پره‌سر با حضور احمدی‌نژاد استاندار گیلان از افتتاح بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی پره‌سر با حضور رئیس جمهور در 11 آذر ماه جاری خبر داد. به گزارش سلام شمال کیهان هاشم‌نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر یک‌روزه محمود احمدی‌نژاد در 11 آذر جاری به گیلان اظهار کرد: افتتاح بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی پره‌سر با حضور رئیس جمهور قطعی شده است.
کشف 86 درصدی جرایم اینترنتی در گیلان رئیس پلیس فتای گیلان از کشف 86 درصدی جرایم اینترنتی در استان خبر داد. به گزارش سلام شمال ایرج محمدخانی در نخستین نشست تعاملی پلیس فتا با مدیران مراکز ISP رشت، آستانه‌اشرفیه، لاهیجان، لنگرود، رودسر، سیاهکل، املش و شفت با حضور رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی گیلان و نماینده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شمال غرب کشور در سالن کوثر ستاد فرماندهی انتظامی گیلان به نقش تعیین کننده و کلیدی پلیس نوظهور فتا در تامین امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات کشور و مقابله با جرایم سایبری اشاره کرد.
حضور محسن رضایی در مزار شهدای رشت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ادای احترام بر مزار شهدای رشت حضور یافت. به گزارش سلام شمال محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام لحظاتی قبل بر مزار شهدای این شهر حضور یافت و نسبت به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.
برگزاری 35 ویژه برنامه حمل و نقلی در گیلان معاون اداری، مالی و برنامه‌ریزی حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از برگزاری 35 ویژه برنامه حمل و نقل هم‌زمان با 26 آذر جاری در استان خبر داد. به گزارش سلام شمال علی حدادی عصر چهارشنبه در ششمین نشست ستاد بزرگداشت روز حمل و نقل و رانندگان گیلان با تاکید بر تکریم فعالان این بخش، اظهار کرد: با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و به منظور تکریم شغل رانندگی یکی از مشاغل سخت و تاثیرگذار در فعالیت‌های اقتصادی و تجاری کشور، 26 آذر روز حمل و نقل و رانندگان انتخاب شده است.
بنیاد ملی میرزا کوچک تاسیس می‌شودمعاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری گفت: با تصویب نهایی در شورای فرهنگ عمومی، بنیاد ملی میرزا کوچک جنگلی تاسیس می‌شود. به گزارش سلام شمال میرزا کوچک جنگلی روحانی بزرگ عالم تشیع و روحانی مبارز و نستوه گیلانی یکی از مفاخر تاریخ معاصر اسلام بود که در دانشگاه خودسازی امام حسین(ع)‌ درس عزت، شهامت، اقتدار، دفاع از مظلوم، دشمن‌شناسی، دشمن‌ستیزی و ... آموخت.
کاهش 43 درصدی تلفات درون شهری گیلانرئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از کاهش 43 درصدی تلفات درون شهری استان در هشت ماه نخست امسال خبر داد. به گزارش سلام شمال سید تقی امینی عصر امروز در جلسه پلیس راهور استان با اشاره به وضعیت تصادفات درون شهری گیلان در هشت ماه نخست امسال اظهار کرد: در این مدت 2 هزار و 347 فقره انواع تصادفات رانندگی در معابر درون شهری گیلان رخ داد که بر اثر آن 2 هزار و 864 نفر مجروح و 94 نفر کشته شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 72‌ نفر کمتر بوده است.
ملوان و پرسپولیس به تساوی رضایت دادند ملوان و پرسپولیس به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند و امتیازها را تقسیم کردند. به گزارش سلام شمال در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر، تیم‌های پرسپولیس و ملوان از ساعت 15:15 دقیقه امروز در ورزشگاه تختی این شهرستان به مصاف هم رفتند.
میرزا کوچک در تاریخ ایران الگو است نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: میرزا کوچک با نهضت جنگل به دنبال ایجاد حکومت اسلامی بود. به گزارش سلام شمال عطاء‌الله حکیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار درباره اهمیت شکل‌گیری نهضت میرزا کوچک خان جنگلی اظهار کرد: میرزا کوچک رهبر نهضت جنگل و فردی اعتقادی و شاخص بود.
عسگری رئیس پلیس صومعه‌سرا شد با حکم رسمی فرمانده انتظامی گیلان «احمد عسگری» به مدت سه سال رئیس پلیس صومعه‌سرا شد. به گزارش سلام شمال مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی صومعه‌سرا ظهر امروز با حضور فرمانده انتظامی گیلان، پرسنل انتظامی و جمعی از اصناف در مجتمع فارابی این شهرستان برگزار شد.
تمبر یادبود میرزا کوچک جنگلی رونمایی می‌شود مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: تمبر یادبود میرزا کوچک جنگلی با حضور رئیس جمهور در کنگره ملی میرزا کوچک جنگلی در 11 آذر جاری رونمایی می‌شود.
مجتمع فرهنگی دیجیتال گیلان افتتاح می‌شود مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از افتتاح مجتمع، مرکز و خانه‌های فرهنگی دیجیتال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در 11 آذر جاری در این استان خبر داد.
قول تبدیل پارک موزه دفاع مقدس به پرطرفدارترین نقطه گلستانرئیس سازمان بسیج طلاب سپاه نینوای استان گلستان گفت: قول می‎دهم اگر پارک موزه دفاع مقدس شکل بگیرد پربیننده‎ترین، پرمراجعه‎کننده‎ترین و پرطرفدارترین نقطه گلستان شود.
تغییرات جدید در سیستم مدیریت ثبت پرونده‎های قضایی گلستان معاون برنامه‎ریزی و توسعه قضایی دادگستری گلستان از اعمال تغییرات جدید در سیستم مدیریت ثبت پرونده‎های قضایی در استان خبر داد. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، فیض‎محمد خورشیدی اظهار داشت: این تغییرات به منظور تسهیل و تسریع در ثبت پرونده‎های قضایی و ارتقای فرایند دادرسی اعمال شده است.
اجرای طرح امید در کانون‎های آسیب‎پذیر گلستان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گلستان گفت: طرح امید به منظور آموزش مهارت‎های زندگی در کانون‌های آسیب‎پذیر استان گلستان اجرا می‎شود.
مدیران کنترل کیفیت گلستان برگزیده کشور شدند مدیر روابط عمومی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی گلستان از انتخاب 2 تن از مدیران کنترل کیفیت کارخانجات آرد گلستان به عنوان مسئولان فنی برگزیده کشور در سال 1391 خبر داد.
حضور 3000 بسیجی کارگزار شیعه و سنی حج در گلستان مدیر حج و زیارت استان گلستان از وجود 3 هزار بسیجی کارگزار شیعه و سنی حج در گلستان خبر داد و گفت: این آمار در گذشته 500 نفر بوده که خوشبختانه روند افزایشی داشته است.
جزئیات برگزاری نمایش بزرگ فرهنگی گودال سرخ در گرگان فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: نمایش بزرگ فرهنگی گودال سرخ با محوریت محرم و صفر در گرگان برگزار می‎شود. به گزارش سلام شمال محمد حسین بابایی بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران استان با موضوع نمایش بزرگ فرهنگی گودال سرخ اظهار داشت: در ادامه برنامه نمایش بزرگ و فاخر ستاره صبح که سال گذشته در گرگان برگزار شد
برگزاری همایش پروژه‎های عمرانی، چالش‎ها، راه‎حل‎ها در گلستان همایش سراسری پروژه‎های عمرانی، چالش‎ها، راه‎حل‎ها همزمان با 31 استان کشور در گلستان برگزار شد. به گزارش سلام شمال رئیس انجمن صنفی شرکت‎های ساختمانی و تاسیساتی استان گلستان ظهر امروز در همایش سراسری پروژه‎های عمرانی اظهار داشت مشکلات پیش‎روی پیمانکاران و شرایط دشوار اخیر اقتصادی کشور که گریبانگیر جامعه پیمانکاری استان شده سبب شد تا به عنوان یک نهاد تصمیم‎ساز راهکارهای برون‎رفت از این چالش‎ها به مسئولان اجرایی پیشنهاد شود.
تولید آبزیان در گلستان نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار دارد مدیرکل شیلات گلستان گفت:‌ تولید انواع آبزیان در استان به صورت یک فعالیت کاملاً ارگانیک انجام می‌شود و می‎تواند نقش بسزایی در تولید و ایجاد اشتغال پایدار در استان داشته باشد.
65 درصد انتقال ایدز در گلستان از طریق اعتیاد است معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: بیش از 65 درصد از راه‎های انتقال ویروس HIV در استان گلستان از طریق اعتیاد و استفاده از سرنگ‎های آلوده است.
توجه به گردشگری مذهبی موجب توسعه گلستان می‎شود نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به گردشگری مذهبی موجب توسعه و شکوفایی استان گلستان خواهد شد. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان، عیسی امامی ضمن بازدید از مناره مرمت شده مسجد جامع گرگان و مدرسه عمادیه واقع در بافت قدیم این شهر، ضمن قدردانی از زحمات و پیگیری‎های مسئولان میراث فرهنگی استان، اظهار داشت: زمینه‎های توسعه گردشگری مذهبی در استان گلستان بیش از پیش فراهم شده است.
رشد 32 درصدی خرید تضمینی محصولات کشاورزی گلستان معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان گفت: با مصوبه هیئت دولت و پیگیری نمایندگان این استان، خرید تضمینی محصولات کشاورزی گلستان، در مجموع 32 درصد رشد دارد.
تحقق 70 درصدی اشتغال در میراث فرهنگی گلستان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، تعهد اشتغال در حوزه‎های مختلف این اداره کل، 70 درصد محقق شده است.
دوومیدانی ترکمن صاحب اسپانسر شدرئیس هیئت دو و میدانی استان گلستان گفت: هیئت دوومیدانی شهرستان ترکمن با رایزنی این هیئت صاحب حامی شد.
ارائه 21 هزار مشاوره رایگان حقوقی به گلستانی‌ها معاون برنامه‎ریزی و توسعه قضایی دادگستری کل استان گلستان از ارائه مشاوره‎های حقوقی رایگان به مردم خبر داد. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، ‎محمد خورشیدی اظهار داشت: مردم با مراجعه به واحدهای ارشاد و معاضدت قضایی که در همه حوزه‎های قضایی استان مستقر است مشاوره حقوقی رایگان می‎گیرند.
ضرورت تشکیل پلیس ناوگان حمل و نقل عمومی در گلستان معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گلستان بر ضرورت تشکیل پلیس ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، حسین شعبانی این پلیس را نوعی مشارکت مردمی برشمرد و گفت: اعضای این پلیس را مجموعه‌ای از بازرسان حمل و نقل عمومی از قبیل تاکسیرانی، اتوبوسرانی، آژانس‎های تلفنی تشکیل می‎دهند که در راستای اجرای ماده دو قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و نیز شرح وظایف خود در کاهش تخلفات رانندگی می‎توانند با پلیس همکاری کنند.
امامزاده روشن‎آباد به قطب فرهنگی تبدیل می‌شود فرماندار شهرستان گرگان گفت: امامزاده روشن‎آباد به قطب فرهنگی تبدیل خواهد شد. به گزارش سلام شمال حیدرعلی احمدی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: امامزاده روشن‎آباد که در حقیقت یکی از امامزاده‎های شهرستان کردکوی است شهیدان 20 روستای شرق کردکوی، غرب گرگان و اموات آنان را در دل خود جای داده است.
پارک موزه دفاع مقدس گرگان نیاز امروز ناهارخوران است مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: پارک موزه دفاع مقدس گرگان نیاز امروز منطقه تفریحی ناهارخوران است. به گزارش سلام شمال نورالله ولی‌نژاد ظهر امروز در جمع بسیجیان استان اظهار داشت: شهدای ما حق فراوانی به گردن ما دارند و ما نمی‎توانیم در راه اعتلای نام و فرهنگ آنها چیزهای جزئی را موانع قرار دهیم.

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط علیمی در 91/9/3:: 7:39 عصر

مجموعه نوحه ، مداحی ، مرثیه و روضه ویژه محرم 91

دانلود نوحه ، مداحی و مرثیه محرم 1391

نوحه محرم 91 / دانلود نوحه شور جدید و روضه با صدای عبدالرضا هلالی

نوحه محرم 91 / دانلود نوحه شور جدید سینه زنی با صدای عبدالرضا هلالی

نوحه محرم 91 / دانلود نوحه جدید سینه زنی با صدای عبدالرضا هلالی

نوحه محرم 91 / دانلود روضه و نوحه سینه زنی جدید با صدای عبدالرضا هلالی

روضه محرم 91 / دانلود روضه جدید با صدای عبدالرضا هلالی

روضه محرم 91 / دانلود مداحی و روضه جدید با صدای محمود کریمی

مداحی زیبای جدید / دانلود مداحی شبای پریشونی با چشم بارونی با صدای محمود کریمی

مداحی محرم 91 / دانلود مداحی ای یل کربلا ای امید خیمه ها با صدای محمود کریمی

دانلود مداحی جدید ما قتیل عشق و تو ما را مسیحایی علی با صدای محمود کریمی

مداحی محرم 91 / دانلود مداحی دلم اسیر و مبتلاته با صدای محمود کریمی

مداحی محرم 91 / دانلود مداحی کاش من جای تو بودم با صدای محمود کریمی

روضه محرم 91 / دانلود روضه حضرت علی اکبر (ع) با صدای محمود کریمی

روضه محرم 91 / دانلود روضه جدید همیشه کوچه ما عطری از شما دارد با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه علی اذان گوی حرم با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه ای جانم به قربانت با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه حرم فقط حرم حسین (ع) با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه غربتم با رفتنت آغاز شد با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه حسین(ع) تنهاست واویلا با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه دیده و جان و دلم دنبال تو با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه کاش می گشتم فدای دست تو با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه کشته ی راه ولایت با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه شعله ای در قلب دریا با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه دلم با غربت آشنا شد با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه امیر عشق و وفا ابالفضل با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه در سوگ شهادت حضرت ابالفضل(ع) با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه ای عشق مهربان زینب با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه عباس یعنی آرزوهای سکینه با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه آن دم بریدم من از حسین(ع) دل با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه سینه زنی در شهادت مولای تشنه لب، امام حسین(ع) با صدای محمود کریمی

دانلود مداحی شور غمت در سرم با صدای محمود کریمی


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط علیمی در 91/9/1:: 11:13 عصر

نوحه ، مداحی ، مرثیه و روضه ویژه محرم 91

دانلود نوحه ، مداحی و مرثیه محرم 1391

دانلود نوحه شعله ای در قلب دریا با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه دلم با غربت آشنا شد با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه امیر عشق و وفا ابالفضل با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه در سوگ شهادت حضرت ابالفضل(ع) با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه ای عشق مهربان زینب با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه عباس یعنی آرزوهای سکینه با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه آن دم بریدم من از حسین(ع) دل با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه سینه زنی در شهادت مولای تشنه لب، امام حسین(ع) با صدای محمود کریمی

دانلود مداحی شور غمت در سرم با صدای محمود کریمی

دانلود مداحی ای مهربان تر از پدر و مادرم حسین(ع) با صدای محمود کریمی

دانلود مداحی شهادت حضرت علی اصغر(ع) با صدای محمود کریمی

دانلود ذکر مصیبت شهادت حضرت علی اکبر(ع) با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه دل من شیدای حسین(ع) است با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه کشتی شکست خورده ی طوفان کربلا با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه جدید هوای نینوا دارد حسین(ع) با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه جدید حسین معنی آزادگی با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه جدید خاطرم هست دم و سینه و زنجیر و علم با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه جدید من فدای کام عطشان حسین (ع) با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه جدید دل با حسین(ع) است و دلبر حسین(ع) است با صدای میثم مطیعی

دانلود نوحه جدید پرچم عشقت بر روی دوشم با صدای امیر عباسی

دانلود نوحه جدید این دل تنگم عقده ها دارد با صدای مهدی دقیقی

دانلود نوحه جدید برمشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا با صدای مهدی دقیقی

دانلود نوحه جدید انبوه نامه ها جز ادعا نبود با صدای میثم مطیعی

نوحه محرم 91 / دانلود نوحه جدید ای که به عشقت اسیر با صدای محمود کریمی

نوحه محرم 91 / دانلود نوحه جدید روزی که آب و گل منو سرشتند با صدای محمود کریمی

نوحه محرم 91 / دانلود نوحه جدید نگاهم پر از بارونه با صدای محمود کریمی

نوحه محرم 91 / دانلود نوحه جدید یک قافله تو قلب بیابونه با صدای محمود کریمی

نوحه محرم 91 / دانلود نوحه جدید دلی که در شور و شینه با صدای محمود کریمی

نوحه محرم 91 / دانلود نوحه جدید چرا اینجا؟ با صدای محمود کریمی

نوحه محرم 91 / دانلود نوحه چه سخن می گوید زینب(س) با صدای منصور حکیم آبادیان

 


کلمات کلیدی :