سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در انتظار فرج باشید و از رحمت خدا نومید مشوید که محبوب ترینِ کارها نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ ، انتظارفرج است، تا وقتی که بنده مؤمن، بر آن مداومت ورزد . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط علیمی در 92/3/17:: 1:11 صبح
نتایج اولیه آزمون دستیاری اعلام شد رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج اولیه چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی خبر داد.
نتیجه ائتلاف تاسه روز آینده مشخص میشود؟ حجت الاسلام یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات در همایش هواداران دکتر روحانی که عصر پنج شنبه برگزار شد گفت: برخی که انتخابات را از اساس قبول ندارند اکنون خودشان را خودی جا زده‌اند و متاسفانه هاشمی‌ها رد صلاحیت شده‌اند.
حمله مجدد حامیان جلیلی به رضایی یک هفته پس از توهین کم سابقه در سایت رجانیوز به فرمانده هشت سال دفاع مقدس، این سایت که خود را از حامیان اصلی دکتر سعید جلیلی معرفی می کند، این بار با عبور از مرز توهین و تمسخر، ضمن حمله مجدد به دکتر محسن رضایی به تخریب این کاندیدای ریاست جمهوری پرداخت.
قیمت دلار کاهش یافت نرخ دلار امروز در مرکز مبادلات ارزی کشور 24 هزار و 780 ریال معامله می‌شود که کاهش قیمت داشته و پوند و یورو با کمی افزایش به قیمت 38 هزار و 148 ریال و 32 هزار و 452 ریال معامله می شود.
سقوط 10 پله‌ای ایران در رده‌بندی فیفا تیم ملی فوتبال ایران در آخرین رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال با 506 امتیاز در مکان پنجم آسیا و شصت‌وهفتم جهان ایستاد.
مناظره‌ تلویزیونی از سطح کودکستان به دبیرستان رسید کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مناظره های تلویزیونی از سطح کودکستان به دبیرستان رسیده است و امید است این مناظرات حداقل به سطح فوق لیسانس برسد.
کنایه سایت توکلی به جلیلی سایت توکلی بخاطر نخواندن نماز اول وقت وسط مناظره به جلیلی کنایه زد و نوشت: جلیلی در فیلم تبلغاتی خود تاکید می کند که حین نماز ظهر از مذاکرات 5+1 بیرون آمده است و نماز اول وقت خود را ترک نکرده است.
تصویر: واکنش آیت الله جنتی به حضور آیت الله هاشمی تصویر: واکنش آیت الله جنتی به حضور آیت الله هاشمی
عکس / هاشمی ، خاتمی و سید حسن خمینیداماد خواهر زاده آقای خاتمی و عروس، نوه خواهر آقای هاشمی رفسنجانی. اقای خاتمی و هاشمی عقد خواندند . توی دفتر امام. خیلی خودمونی ها بودند. این عکس رو امشب گرفتم. مبارکشون باشد. در حاشیه اش هم کلی بحث های چند نفره سیاسی.
قیمت محصولات"ایران‌خودرو" و "سایپا"هم اکنون در میان محصولات گروه خودرو سازی سایپا، پراید 132 حدود 15 میلیون و 600 هزار تومان و تیبا حدود 19 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رسد. از میان محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو سمند ال ایکس حدود 25 میلیون و 600 هزار تومان و پژو 207 اتوماتیک حدود 56 میلیون تومان به فروش می رسد.
کاهش قیمت دلار در مرکز مبادلات نرخ دلار امروز در مرکز مبادلات ارزی کشور 24 هزار و 780 ریال معامله می‌شود که کاهش قیمت داشته و پوند و یورو با کمی افزایش به قیمت 38 هزار و 148 ریال و 32 هزار و 452 ریال معامله می شود.
مهمترین عناوین روزنامه های صبح کشور -رهبر معظم انقلاب:هر رأیی که مردم به یکی از 8 کاندیدا محترم بدهند در درجه اول رأی به جمهوری اسلامی و رای اعتماد به ساز و کار انتخابات است -انتقاد از تخریب خدمات دولت توسط کاندیداها - رحیمی:دولت احدی نژاد سرآمد همه دولت های پس از انقلاب است
گاف شگفت انگیز رسانه ملی در مناظره کاندیداهانخستین مناظره یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی از رسانه ملی پخش شد که در تصویر پشت سر کاندیداهای انتخاباتی کوه فوجی یاما ژاپن به عنوان نماد ایران معرفی شده است نه کوه دماوند!
شنبه 18خرداد؛ "اجتماع بزرگ حامیان حسن روحانی" دکتر حسن روحانی روز شنبه در سالن 12هزار نفری شهید افراسیابی واقع در ورزشگاه شهید شیرودی برای هواداران و حامیان خود سخنرانی خواهد کرد. حجت الاسلام حسن روحانی روز شنبه در ورزشگاه 12هزار نفری شهید افراسیابی برای هواداران و حامیان خود سخنرانی خواهد کرد.
تابش: زعمای اصلاح‌طلب تکلیف‌ را روشن کنند یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس از هاشمی‌رفسنجانی، سیدمحمد خاتمی و سیدحسن خمینی خواست تا هرچه زودتر حمایت خود را از کاندیدایی که قدرت جذب آرای معتدلین را داشته باشد، اعلام کنند و «جلوی تاخیر و تعلل به وجود آمده که به مثابه فرصت‌سوزی است» را بگیرند.
پاسخ رهبر انقلاب به گلایه روحانی درباره هجمه به عملکرد هسته ای اشوی افزود: من شنیده ام که آقای روحانی به حضرت آقا گلایه ای کرده اند مبنی بر اینکه هجمه هایی در خصوص ایشان با موضوعیت هسته ای وجود دارد و ایشان نیز فرموده اند که شما که کتابی در این زمینه نوشته اید و جواب همه آنها را داده اید.
رشد 254 درصدی اجاره مسکن در دوران احمدی نژاد براساس تازه ترین گزارش مرکز آمار ایران از وضعیت قیمت مسکن، زمین و اجاره بهای واحد های مسکونی طی سالهای 84 تا نیمه نخست سال 91 بیشترین رشد در اجاره بهای واحدهای مسکونی اتفاق افتاده است.
فهرست اصلاح‌طلبان برای شورای شهر فهرست 31 نفره اصلاح‌طلبان برای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اعلام شد.
راه اندازی سایت ستاد ائتلاف اصلاح طلبان سرلیست اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات شوراها در شهر تهران "احمد مسجد جامعی" است. اصلاح طلبان از رد صلاحیت گسترده نامزدهایشان در این دوره از انتخابات شوراها خبر داده اند.
بهمنی: نقدینگی 458 هزارمیلیارد شد بانک مرکزی اعلام کرد: پنجاه‌ وسومین مجمع سالانه بانک مرکزی (مربوط به سال مالی 1391) با حضور ریاست‌جمهوری، اعضای مجمع عمومی و جمعی از مقامات و مدیران بانک مرکزی در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.
آغاز طرح دریای مازندراناستاندار مازندران با اعلام آغاز طرح‌های دریای مازندران از امروز تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان خدمات رسمی در ساحل نخواهیم داشت.
پخش موسیقی در ستادها به جای ارائه برنامه برخی از کاندیداها می‌خواهند با ایجاد سر و صدای موسیقایی در ستادهای خود بر کارآمدی و لیاقت خود تاکید کنند.
اعلام موجودیت جبهه رسانه‌ای حامی قالیباف در مازندران جبهه‌ فعالان فرهنگی رسانه‌ای حامی محمدباقر قالیباف در مازندران اعلام موجودیت کرد.
طرح تهیه تأسیس وزارت گردشگری آماده شد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه گردشگری در قالب سازمان اتفاق نمی‌افتد، گفت: طرحی برای تشکیل وزارت گردشگری با بیش از 100 امضا تهیه کردیم.
اجازه الحاق میاندرود به نکا را نمی‌دهمنماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: اجازه الحاق میاندرود به نکا را نمی‌دهم.
اختصاص 120 میلیارد تومان برای آب و برق مازندران معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از اختصاص یک هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های صنعت آب و برق در مازندران خبر داد.
طرح دریای ساری برای 15 کیلومتر طراحی شد فرماندار ساری گفت: طرح سالم‌سازی دریا در ساری در 11 طرح و 15 کیلومتر طراحی و از امروز کار خود را اغاز کرده است.
نمادهای مازندرانی بر روی نوشت‌افزار حک می‌شود مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران گفت: کانون از طرح‌ها و نمادهای فرهنگ مازندران که برای دفتر و نوشت‌افزار دانش‌آموزان طراحی شود، استقبال می‌کند.
حسن روحانی فراجناحی عمل می‌کند رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در مازندران با اشاره به اینکه روحانی صرفا نامزد اصلاح‌طلبان نیست گفت: روحانی فراجناحی عمل می‌کند.
ورزشکار المپیکی مازندران در چین برنز گرفت رئیس هیئت شمشیربازی مازندران از کسب مدال برنز ورزشکار المپیکی مازندران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین خبر داد.
انتقاد ورزشکاران از اقدام بخشدار بابل‌کنارمدیر باشگاه آریا صنعت خانپور در شهرستان بابل گفت: بخشدار بابل‌کنار با انتصاب‌های غیر متعهدانه ورزش بابل‌کنار را در معرض مشکلات قرار داده است.
حسنی: آرای اصولگرایان تحول‌خواه با روحانی است عضو شورای مرکزی ستاد انتخاباتی روحانی، گفت: آرای اصولگرایان تحول‌خواه، چهره‌های معتدل و همچنین اصلاح‌طلبان معتدل به آقای روحانی است.
بودجه بخش راه مازندران در حد انتظار نبوده است نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس با اشاره به تهیه ردیف‌های بودجه توسط دولت و مسئولان اجرایی استان مازندران گفت: بودجه بخش راه مازندران در حد انتظار نبوده است.
نخستین نشست مجمع نمایندگان مازندراننخستین نشست مجمع نمایندگان مازندران با حضور 6 نماینده و اصحاب رسانه برگزار شد.
رامسر برپایی 3 انتخابات را تجربه می‌کندفرماندار رامسر گفت: سه انتخابات شوراهای شهر و روستا، نمایندگان مجلس و ریاست جمهوری در شهرستان رامسر باید برگزار شود و به همین خاطر، با تجمیع‌های صورت گرفته 107 شعبه اخذ رأی در رامسر خواهیم داشت.
دریا پذیرای میهمانان ناخوانده دریا به نوعی پذیرای میهمانان ناخوانده‌ای است که در فصل غیر شنا و در مکان ممنوعه شنا، به شنا می‌پردازند.
مبارزه نفس‌گیر برای کسب کرسی شوراها نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای گیلان برای کسب کرسی این شوراها مبارزه‌ای نفس‌گیر را آغاز کردند و تبلیغات آنها می‌تواند سرنوشتشان را تغییر دهد.
راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی در گیلان ممنوع است دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان گفت: راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی و استفاده از بلندگوهای سیار خارج از محل سخنرانی و یا ستاد انتخاباتی ممنوع است.
وام مسکن مهر گیلان 30 میلیون تومان شد استاندار گیلان گفت: وام مسکن مهر گیلان از مبلغ 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.
استعفای اعضای هیئت نظارت شورای شهرستان رشت پذیرفته نشد رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان گفت: استعفای هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان رشت پذیرفته نشده است و در حال مذاکره با آنها هستیم.
چادرشب گیلان در نمایشگاه بین‌المللی تهران عرضه می‌شود معاون صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری گیلان از حضور 16 هنرمند صنایع‌ دستی این استان برای معرفی و عرضه هنرهای مختلف این رشته از جمله چادرشب‌بافی در نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.
30 هکتار اراضی شالیزاری سیاهکل تجهیز شد مدیر جهاد کشاورزی سیاهکل از تجهیز و نوسازی 30 هکتار اراضی شالیزاری روستای خوشل این شهرستان خبر داد.
بیش از 50 هزار نفر در گیلان را?ی اولی هستند معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار گیلان گفت: 50 هزار و 238 نفر در گیلان را?ی اولی هستند.
تخلف هیئت عالی نظارت گیلان کمتر از خیانت شورای شهر رشت نیست رئیس هیئت نظارت بر شوراهای شهرستان رشت گفت: تخلف هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان کمتر از خیانت شورای شهر رشت نیست.
افتتاح سایت نخستین شهید انقلاب در رودبار رئیس شورای شهر رودبار از افتتاح سایت شهید سید یونس رودباری نخستین شهید انقلاب اسلامی همزمان با سالروز قیام خونین 15 خرداد خبر داد.
35 درصد پست‌های قضایی گیلان بدون تصدی است رئیس کل دادگستری گیلان گفت: 35 درصد پست‌های قضایی گیلان بدون تصدی است و در دادسرای رشت کمبود کادر قضایی وجود دارد.
نمایشگاه جشنواره‌ بین‌المللی عکس خیام در رشت برگزار می‌شود عکس‌های برگزیده‌ نخستین جشنواره‌ بین‌المللی عکس خیام در خانه فرهنگ گیلان در رشت به نمایش گذاشته می‌شوند.
تایید صلاحیت دقیقه نود 45 نامزد شورای شهرستان رشتبراساس شنیده ها از هیات نظارت بر انتخابات استان گیلان حدود 45 نفر دیگر هم به جمع نامزدهای شورای اسلامی شهرستان رشت اضافه شده اند که ...
اعزام 388 نفر از آستارا به مرقد امام خمینی (ره) فرمانده سپاه ناحیه آستارا از اعزام 388 نفر از آستارا در سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به مرقد امام خمینی (ره) خبر داد.
زنده‌یاد احسان‌بخش بیش از 60 کتاب تا?لیف داشت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: زنده‌یاد آیت‌الله صادق احسان‌بخش بیش از 60 جلد کتاب در زمینه‌های مختلف مذهبی، عرفانی و.. تا?لیف داشت.
قانون فصل‌الخطاب کار عوامل انتخابات گیلان است رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: قانون فصل‌الخطاب و ملاک کار تمام عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات گیلان است.
رمضانپور نرگسی رئیس ستاد عارف در گیلان شد احمد رمضانپور نرگسی نماینده ادوار گذشته مردم رشت در مجلس رئیس ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف در گیلان معرفی شد.
حدود یک‌ میلیون و 150 هزار نفر در گیلان واجد شرایط رای دادن هستند استاندار گیلان گفت: یک میلیون و 144 هزار و 639 نفر در گیلان واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند.
آغاز صدور پروانه ماهیگیری با قلاب در گیلان مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از آغاز صدور پروانه صید ماهی با قلاب برای رودخانه‌ و آب‌های داخلی این استان خبر داد.
99 درصد اراضی شالیزاری گیلان نشا شد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان به وجین 60 درصد اراضی شالیزاری استان اشاره کرد و گفت: 99 درصد اراضی شالیزاری گیلان تاکنون نشا شده است.
رئیس محیط زیست آستانه‌اشرفیه مجروح شد مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: برداشت کنندگان غیرمجاز شن و ماسه از بستر رودخانه سفیدرود با بیل مکانیکی رئیس محیط زیست آستانه‌اشرفیه را مجروح کردند.
مسئول شرکت دولتی در گیلان عزل شد مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از عزل یک مسئول شرکت دولتی به اتهام گرانفروشی، اخفا و امتناع از عرضه کالا خبر داد.
راه‌آهن آنتنی رشت ـ انزلی به بندر کاسپین امتداد می‌یابداستاندار گیلان از ابلاغ مصوبات دور چهارم سفر هیئت دولت به گیلان خبر داد و گفت: راه‌آهن آنتنی رشت – انزلی به بندر کاسپین در منطقه آزاد امتداد می‌یابد.
افتتاح تالار مطالعه سازمان اسناد ملی گیلان مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان از افتتاح تالار مطالعه این نهاد به‌زودی خبر داد.
لیست خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گلستان دبیر اجرایی خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان گلستان، دومین پالایش کاندیداهای مورد حمایت این تشکل در استان را اعلام کرد.
کشاورزان گلستانی: رئیس جمهور جدید مشکلات کشاورزان را جدی بگیرد یکی از موضوعاتی که نامزدهای ریاست جمهوری در برنامه‌های تبلیغاتی خود بر سر و سامان دادن به آن تأکید می‌ورزند، مشکلات بخش کشاورزی است.
بازاریان گلستان در 24 خرداد حماسه بزرگ می‌آفرینند رئیس مجمع امور صنفی شهرستان گرگان گفت: بازاریان گلستان در انتخابات ریاست جمهوری حماسه بزرگ می‌آفرینند.
آسیب‎شناسی حوزه ورزش گرگانهمایش هم‎اندیشی و آسیب‎شناسی حوزه ورزش با حضور کاندیداهای مورد حمایت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت شهرستان گرگان در حسینیه دزیانی‎های این شهرستان برگزار شد و 13 کاندیدای منتخب آبادانی و پیشرفت شورای اسلامی شهر این استان دیدگاه خودشان را مطرح کردند.
جامعه ورزشی گلستان متحد باشند یک پیشکسوت تکواندو در گلستان گفت: جامعه ورزشی گلستان باید بیش از پیش متحد باشند.
شورای مرکزی جامعه مهندسین گلستان از ولایتی اعلام حمایت کرد دبیر شورای جامعه اسلامی مهندسین گلستان از فعال شدن ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در این استان خبر داد و گفت: شورای جامعه اسلامی مهندسین گلستان رسماً حمایت خود را از ولایتی اعلام کرده است.
ایجاد سامانه اینترنی گزارش‌گیری در استانداری گلستان کارشناس برنامه‌ریزی و نظارت معاونت عمرانی استانداری گلستان گفت:برای نخستین بار در سطح کشور سامانه اینترنتی گزارش‌گیری در حوزه معاونت عمرانی استانداری گلستان راه‌اندازی شد.
افزایش 3 برابری هیئت‎های نظارت بر انتخابات در گلستان رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان از افزایش سه برابری هیئت‎های نظارت بر انتخابات نسبت به دوره انتخابات مجلس در استان خبر داد و گفت: 24 خرداد روز سرنوشت‎ساز، مهم و حساس در تاریخ انقلاب است.
صلاحیت نهایی نامزدهای شوراهای گلستان فردا اعلام می‎شود عضو شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از اعلام صلاحیت نهایی نامزدهای شوراهای اسلامی خبر داد و گفت: فردا صلاحیت نهایی نامزدها اعلام و بر این اساس آنها می‎توانند در صحنه تبلیغات و رقابت وارد عرصه شوند.
حاشیه‌های خواندنی سفر قالیباف به گرگان قالیباف پس از ورود به گرگان مورد استقبال مردم و مسئولان این شهرستان قرار گرفت.
راه‎اندازی هر نوع کارناوال تبلیغاتی ممنوع است دبیر ستاد انتخابات استان گلستان گفت: راه‎اندازی هر نوع کارناوال تبلیغاتی برای کاندیداها و استفاده از بلندگو در فضای خارج از ستاد ممنوع است.
جلسه توجیهی بازرسی انتخابات گلستان فردا برگزار می‌شود دبیر بازرسی انتخابات استان گلستان از برگزاری همایش آموزشی و توجیهی بازرسی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان خبر داد.
کشف 72 فقره سرقت در گلستانفرمانده انتظامی گلستان گفت: مقابله با سرقت‌ها و جرائم سازمان یافته از جمله اهداف اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی است که می‌تواند علاوه بر ارتقای امنیت، موجب افزایش احساس امنیت در جامعه ‌شود.
گلستان میزبان کنگره ملی مدیریت ورزش کشور معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: در تاریخ 12 لغایت 13 تیرماه چهارمین کنگره ملی مدیریت ورزش کشور در گرگان برگزار خواهد شد.
حاشیه‎های خواندنی سفر محسن رضایی به گلستانگلستان، سفر محسن رضایی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به گلستان با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌آید:
محسن رضایی در گرگان: کویر را به بهشت تبدیل می‎کنمکاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: به همت جوانان با استعداد ایرانی کویر را تبدیل به بهشت می‌کنم.
شبکه پایش اقلیم کشاورزی گلستان نیازمند توسعه استمدیرکل هواشناسی استان گلستان گفت: شبکه پایش اقلیم در استان برای کارآیی و استفاده بهینه از آن نیازمند توسعه جدی است.
دانشجویان گلستانی: 24 خرداد «حماسه سیاسی» خلق می‌کنیم 13 روز دیگر به مهمترین رویداد سیاسی سال 1392 و چهار سال آینده کشور یعنی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باقیمانده و اقشار مختلف مردم در حال شناسایی نامزد اصلح هستند.
تصویب طرح احداث گلخانه مدرن 20 هکتاری در گلستان استاندار گلستان از تصویب طرح احداث گلخانه مدرن 20 هکتاری در گلستان خبر داد.
برداشت 80 هزار تن کلزا در گلستان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: تاکنون 80 هزار تن کلزا از مزارع گلستان برداشت شده است.
محسن رضایی مهمان گلستانی‎ها می‎شود محسن رضایی یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا یکشنبه 12 خرداد در ادامه سفرهای استانی خود به دو استان گلستان و مازندران سفر می‎کند.

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط علیمی در 92/3/14:: 1:5 صبح
حسن روحانی: تجربیات دولت اصلاحات را به کار خواهم گرفت
عارف: امیدواریم هاشمی و خاتمی به جمع بندی برسند
پاسخ تند ستاد روحانی به باقری و جلیلی
حسن روحانی: هر فکر ایرانی یک کلید است
گریه عارف در شبکه 3: سن اعتیاد به سطح دبیرستان رسیده
حذف احمدی نژاد از برنامه سخنرانی مراسم ارتحال امام
قیمت دلار و انواع سکه و طلا در بازار
حضور محمدرضا عارف در بازار تهران
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
وجود 130 هزار زن معتاد در کشور
قیمت ارز، طلا و سکه در بازار امروز
عارف: دانشگاهیان را برای رای 88 خانه‌نشین کردند
بیانیه هاشمی رفسنجانی به مناسبت 14 خرداد
مردی زنش را آتش زد!
کشف شبکه خرابکاری وابسته به دشمنان
استقبال پرشور گرگانی‌ها از قالیباف + تصاویر
روزنامه ایران توقیف شد
تصویر / همایش جوانان حامی حسن روحانی در جماران
بالگرد حامل احمدی‌نژاد دچار سانحه شد
درگیری در برنامه انتخاباتی روحانی در جماران
پاسخ ستاد روحانی به کیهان
مهمترین عناوین روزنامه های صبح کشور
قیمت برخی گوشی های سامسونگ در بازار
هاشمی در اولین جلسه مجمع تشخیص پس از عدم احراز صلاحیت
زیباکلام: مناظره جمعه توهین به کاندیداها و مردم بود
روحانی: تأکید آیت الله هاشمی بر ماندن من در انتخابات است
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار
غرضی: صداوسیما حرف‌های یک‌طرفه می‌زند
داوود احمدی‌نژاد: جلیلی همان راه برادرم را می‌رود
سوءاستفاده اینترنتی دختر جوان از پدرش

RSS Feed of this section

 

صادرات 84 میلیون دلاری مواد غذایی از مازندران
قضاوت بازی ایران و ازبکستان با یک داور مازندرانی است
اقتدار والیبال ساری از دست رفت
کانون‌های مساجد بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی مازندران است
آماده‌سازی شهرهای مازندران برای تبلیغات انتخاباتی
ثبت مشخصات 645 متولی موقوفات مازندران

RSS Feed of this section






کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط علیمی در 92/3/11:: 11:22 عصر
زیباکلام: مناظره جمعه توهین به کاندیداها و مردم بود یک استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با انتقاد از نحوه برگزاری مناظره انتخاباتی روز جمعه گفت: این مناظره توهین به نامزدها و مردم بود.
روحانی: تأکید آیت الله هاشمی بر ماندن من در انتخابات است من بعد از آنکه آیت الله هاشمی از رقابت کناره گیری کردند یعنی کاری کردند که رقابت نکند، خدمت ایشان و سایر بزرگان رسیدم همه آنها تأکید بر ماندن و استوار بودن من در این راه داشتند.و آیت الله هاشمی تأکید کردند که من در انتخابات بمانم.
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار در روز شنبه منتشر شد. به گزارش مهر، نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران در روز پنجشنبه یک میلیون و 318 هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و 275 هزار تومان، نیم سکه 705 هزار تومان، ربع سکه 427 هزار تومان و گرمی 298 هزار تومان اعلام شد.
غرضی: صداوسیما حرف‌های یک‌طرفه می‌زندسیدمحمد غرضی با بیان اینکه "مشکل صداوسیما این است که حرف‌های یک‌طرفه می‌زند"، اظهار کرد: صداوسیما با این شیوه نه فرهنگ‌ساز است و نه تمدن‌ساز.
داوود احمدی‌نژاد: جلیلی همان راه برادرم را می‌رود داود احمدی نژاد گفت: به نظر من آقای جلیلی همان راه احمدی نژاد را می رود و همگی باید مراقب باشند و برای پیروزی آقای ولایتی تمام تلاش خود را به کار ببندند.
سوءاستفاده اینترنتی دختر جوان از پدرش رییس پلیس فتای استان چهارمحال بختیاری از دستگیری دختری که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب پدرش کرده بود، خبر داد.
عماد افروغ: ضرغامی از ملت ایران عذرخواهی کند از دیروز که این مناظره ها برگزار شده واکنش های بسیاری در سطح مردم بروز پیدا کرده است که نشان می دهد این مناظره ها به هیچ وجه در شان مبارزات انتخاباتی نبود. بنده مناظره روز جمعه با آن آیتم های در نظر گرفته و از همه بدتر سوالات تستی بدون محتوا را توهین می دانم. آقای ضرغامی با تایید برگزاری چنین مناظره ای به مخاطبان توهین کرد؛ او به شئون آحاد ملت ایران از روستا تا شهر از کارگر تا دانشجو توهین کرد.آقای ضرغامی به دلیل اجازه برگزاری چنین مناظره ای باید از ملت ایران عذرخواهی کند چرا که بازتابی که از آن مناظره ها قابل دریافت است این است که او با این برنامه وقت و شخصیت مردم ایران را به سخره گرفته است.
مدت تحصیل هنرستانی‌ها یکسال اضافه شد وی ادامه داد: جایگاه نظام هدایت و راهنمایی تحصیلی در نظام جدید آموزشی، سه ساله اول دوره متوسطه خواهد بود.
استخدام در اورژانس اجتماعی معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در مورد مصوبه هیئت وزیران در مورد ساماندهی اورژانس های اجتماعی اعلام کرد که منتظر ابلاغ این مصوبه توسط هیات وزیران می باشیم.
روحانی حضورش در مناظره‌ها را منوط به تغییر شکل برگزاری آن کرد کاندیدای انتخابات آتی ریاست جمهوری،‌ حضورش در مناظره‌های تلویزیونی را منوط به تغییر شیوه برگزاری آن کرد.
نگاهی به آخرین قیمت خودروها نگاهی به آخرین قیمت خودروها
سایپا پنج محصول جدید وارد بازار می‌کند قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در توسعه محصول، از تولید و عرضه پنج خودرو جدید توسط این گروه در سال جاری خبر داده و گفت: خودروهای تیبا هاچ بک، وانت سایپا 151، خودرو B90، وانت دوکابینه ریچ و محصولات ایکس 100 AMT در سال جاری به تولید انبوه خواهند رسید.
خبر افسردگی مشایی بخاطر رد صلاحیت تکذیب شد بی‌تردید عاملان انتشار اینگونه اخبار سراسر کذب‌، بخوبی می‌دانند که با دروغ‌پردازی و تولید اخبار ساختگی، هرگز نمی‌توانند در عزم و اراده دولتمردان و عاشقانی چون مهندس مشایی که در خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به ملت فهیم و انقلابی پیشتاز هستند، خللی ایجاد کنند.
واکنش ایران به تحریم‌های جدید آمریکا این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر محصولات پتروشیمی ایران به بیش از 65 کشور جهان در پنج قاره صادر می شود، بیان کرد: از دو سال گذشته هم متنوع سازی بازارهای هدف صادرات پتروشیمی در دستور کار ایران قرار گرفته است.
مشروح اولین مناظره زنده 8 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوریاولین دور از مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که به موضوعات و مباحث اقتصادی اختصاص داشت با حضور هر 8 کاندیدای حاضر در صحنه رقابت، با تمام حاشیه های فراوانی که داشت با اعلام مرتضی حیدری مجری برنامه به پایان رسید.
خوش چهره:مناظره در شأن مردم ایران نبود محمد خوش چهره درباره برنامه مناظره نامزدهای ریاست جمهوری گفت: به نظرم نحوه اجرای مناظره بیشتر شبیه شوی تلویزیونی بود و مخاطب تنها برنامه ای تقلید شده خارجی را شاهد بود.
سکوت احمدی نژاد در مقابل شوک اعلام طلب سی میلیون دلاری ایران از چین، وجود بیش از سه میلیون بیکار در بازار کار ایران، افزایش بی سابقه ضریب جینی یا همان فاصله فقیر و غنی و نیز نرخ های تورمی که به گفته نمایندگان مجلس با ادعاهای دولت فاصله ای معنادار دارد، موجب شد تا بانک مرکزی و وزیر صنعت وتجارت ، روز گذشته نسبت به انتقادات مطرح شده در رسانه ها اعتراض کنند
مهمترین عناوین روزنامه های امروز-انتظار عمومی برای اجماع عارف و روحانی؛یک گام تا پیروزی اصلاح طلبان -یک کارشناس مسائل اقتصادی: هیچ کدام از نامزدهای انتخاباتی برنامه مدون اقتصادی ندارند -جزئیات افزایش 25 هزار تومانی دستمزد کارگران
جوک های مردم برای مناظره اول! در پی اعتراض تعدادی از نامزدهای ریاست جمهوری که روز جمعه در اولین مناظره صدا و سیما شرکت کرده بودند، پیامک های طنز بین مردم تبادل شد.
شهریه مدارس غیر دولتی افزایش می‌یابد رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از تصویب الگوی تعیین نرخ شهریه مدارس غیردولتی در جلسه شورای نظارت مرکزی خبر داد و گفت: شهریه مدارس غیر دولتی افزایش می‌یابد.
اعتراض شدید عارف به نحوه برگزاری مناظره در ادامه برگزاری مناظره هشت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، این نامزدها نسبت به نوع برگزاری مناظره و درخواست حیدری مجری مناظره برای پاسخ‌های حداکثر دو کلمه‌ای به سوالات، اعتراض کردند.
تصویر / حضور نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 92 در مناظرهنامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم دیدگاه های خود را در مناظره اقتصادی مطرح کردند.
8 عکس عجیبی که تلویزیون به کاندیداها نشان داد! در پایان اولین مناظره زنده تلویزیونی، هشت عکس نمایش داده شد و نظر هرکدام از نامزدها درباره آنها پرسیده شد.
ساختار دولت پادگانی و محصول رضاشاه استکاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از مسائلی که باید پیگیری و حل شود، بازسازی و بازتعریف رابطه دولت با مردم است که در حال حاضر این رابطه درست نیست و آسیب‌های زیادی وارد می‌کند.
آتش‌سوزی آپارتمان مسکونی در مازندرانبر اثر آتش سوزی آپارتمان مسکونی در شهرستان آمل یک واحد به طور کامل سوخت.
برنامه‌ای برای توسعه مازندران وجود نداردنماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس ‌با اشاره به اینکه مدیریت ضعیف ‌باعث شده از نعمت‌های الهی در مازندران استفاده نکنیم، گفت: نداشتن برنامه توسعه‌ای از مشکلات مازندران است.
‌بسته پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری نفتی در شمال ارائه می‌شود دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت: اخیرا با وزیر نفت دیداری درباره سرمایه‌گذاری نفت و پتروشیمی در شمال داشتیم و وزیر نفت در این زمینه دستوراتی ارائه کرد و قرار است مجمع نمایندگان برای این سرمایه‌گذاری بسته پیشنهادی ارائه کند.
کسب دومین پیروزی فریدونکنار در لیگ فوتبال مازندران دبیر هیئت فوتبال مازندران از دومین پیروزی تیم وحدت فریدونکنار مقابل حریف در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان خبر داد.
درخشش وزنه‌برداران مازندرانی در آسیارئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران از درخشش وزنه‌برداران نوجوان مازندرانی در ترکیب تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در قطر خبر داد.
سفر قالیباف به مازندرانمحمد باقر قالیباف عصر امروز در راستای برنامه‌های انتخاباتی به مازندران سفر کرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد باقر قالیباف عصر امروز در راستای تبلیغات انتخاابت ریاست جمهوری به مازندران سفر کرد.
دریای مازندران می‌تواند محل سرمایه‌گذاری دیگر استان‌ها باشد کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور گفت: اقتصاد مازندران که بر روی دریا قرار دارد باید مورد توجه قرار گیرد، این استان ظرفیتی دارد که می‌تواند محل سرمایه‌گذاری دیگر استان‌ها باشد.
ستاد جوانان رضایی در مازندران آغاز به کار کرد رئیس ستاد جوانان محسن رضایی در استان مازندران گفت: فعالیت‌های اجرایی ستاد جوانان محسن رضایی در مازندران آغاز شد.
ستادهای شهرستانی حسن روحانی در مازندران راه‌اندازی شد رئیس ستاد روحانی در مازندران از راه‌اندازی تمام ستادهای شهرستانی حسن روحانی در مازندران خبر داد.
مرگ تدریجی هیئت‌های ورزشی در سایه سیاست‌زدگی اگرچه سیاست در بسیاری از حوزه‌ها منشأ تحولات و نتایج خوبی است اما ورزش از آن دست حوزه‌ها است که اگر با سیاست عجین شود باید مرگ تدریجی آن را دید.
رئیس ستاد پشتیبانی جنگ مازندران در دفاع مقدس درگذشت محمد شکوهی رئیس ستاد پشتیبانی جنگ مازندران در دوران دفاع مقدس درگذشت.
کاروان پیاده «امام امت» مازندران به تهران رسید مسئول کاروان پیاده زائران امام راحل از مازندران گفت: صبح امروز کاروان پیاده مراسم ارتحال امام که از آمل حرکت کرده بود به شهرستان بومهن در استان تهران رسید.
کسب دو مدال تکواندوکاران مازندرانی در انتخابی تیم ملی سرپرست هیئت تکواندو مازندران از کسب دو مدال تکواندوکاران مازندرانی در انتخابی تیم ملی پیشکسوتان خبر داد.
دعوت والیبالیست کاله به اردوی تیم ملیرئیس هیئت والیبال آمل از دعوت والیبالیست کاله به اردوی تیم ملی زیر 23 سال کشورمان خبر داد.
مبارزه با آفت ملخ تا پایان خرداد ماه در مازندران رئیس اداره جهاد کشاورزی آمل گفت: مبارزه با ملخ تا پایان خردادماه در بخش‌های کوهستانی مازندران به ویژه در آمل ادامه خواهد داشت.
بابل قهرمان طناب‌کشی مردان مازندران شد مسابقه استانی طناب‌کشی مردان مازندران در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد برگزار شد که در آن بابل به قهرمانی رسید.
24 خرداد روز بزرگ حماسی ملت ایران است نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: 24 خرداد ماه روز بزرگ حماسی برای ملت ایران است.
حاشیه‌های سفر جلیلی به گیلان اهدای چفیه جلیلی به دانشجوی گیلانی و همخوانی سرود حماسه هشت دی مردم این استان حاشیه‌های سفر چند ساعته جلیلی به گیلان را رقم زد.
معرفی اعضای مرکزی انتخابات ولایتی در گیلانرئیس ستاد مرکزی ولایتی در گیلان از معرفی اعضای این ستاد در استان خبر داد.
ساخت و ساز در حریم قانونی راه‌های گیلان ممنوع است مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از پاکسازی حریم تمام راه‌های این استان خبر داد و هر گونه ساخت و ساز در حریم قانونی راه و محدوده معین شده را ممنوع اعلام کرد.
برگزاری کنگره 8 هزار شهید گیلان پیش از موعد مقرر مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان خواستار برگزاری کنگره 8 هزار شهید، سرداران و امیران استان قبل از پاییز سال 94 شد.
12 خرداد صلاحیت‌ نامزدهای شوراهای گیلان مشخص می‌شود دبیر ستاد انتخابات گیلان گفت: وضعیت تا?یید صلاحیت‌های نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان تا 12 خرداد مشخص می‌شود.
روحانی ادامه دهنده راه هاشمی است رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گیلان گفت: روحانی مورد حمایت هاشمی و خاتمی است و همان راهی را می‌رود که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مد نظر داشته است.
رضایی دوشنبه با مردم گیلان دیدار می‌کند رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در گیلان از سفر تبلیغاتی این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به این استان در روز 13 خرداد جاری خبر داد.
گشایش 11 نمایندگی توریسم سلامت گیلان در کشورهای منطقه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از گشایش نمایندگی توریسم سلامت استان در 11 کشور حاشیه خزر و خاورمیانه خبر داد.
بانوان فوتسالیست داماش گیلان نوشهر را شکست دادند در جریان هفته دهم از دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان کشور تیم داماش گیلان در رشت با اختلاف سه گل مهمان خود شورای شهر نوشهر را شکست داد.
شهرهای گیلان نماد ویژه داشته باشند استاندار گیلان گفت: شهرهای گیلان باید نماد منصوبه ویژه‌ای داشته باشند تا مسافران و گردشگران در مسیر حرکت آن را ملاحظه کنند.
پیش‌بینی 91 شعبه اخذ را?ی در آستارا فرماندار آستارا گفت: 91 شعبه اخذ را?ی برای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان پیش‌بینی شده است.
3 بیمارستان در گیلان افتتاح می‌شود رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بیمارستان‌های املش، سیاهکل و رودبار در شش ماه نخست امسال در گیلان افتتاح می‌شود.
شبکه پایش اقلیم کشاورزی گلستان نیازمند توسعه استمدیرکل هواشناسی استان گلستان گفت: شبکه پایش اقلیم در استان برای کارآیی و استفاده بهینه از آن نیازمند توسعه جدی است.
دانشجویان گلستانی: 24 خرداد «حماسه سیاسی» خلق می‌کنیم 13 روز دیگر به مهمترین رویداد سیاسی سال 1392 و چهار سال آینده کشور یعنی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باقیمانده و اقشار مختلف مردم در حال شناسایی نامزد اصلح هستند.
تصویب طرح احداث گلخانه مدرن 20 هکتاری در گلستان استاندار گلستان از تصویب طرح احداث گلخانه مدرن 20 هکتاری در گلستان خبر داد.
برداشت 80 هزار تن کلزا در گلستان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: تاکنون 80 هزار تن کلزا از مزارع گلستان برداشت شده است.
محسن رضایی مهمان گلستانی‎ها می‎شود محسن رضایی یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا یکشنبه 12 خرداد در ادامه سفرهای استانی خود به دو استان گلستان و مازندران سفر می‎کند.
نمایش «رفتم که بنویسیم» از گلستان برگزیده شد مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: نمایش «رفتم که بنویسیم» به کارگردانی بابک تهرانی از گلستان در شانزدهمین جشنواره تئاتر ملی مقاومت ـ فتح خرمشهر به عنوان اثر برگزیده انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.
پست‌بانک عامل اصلی پایین ‌بودن پرداخت غیرحضوری در گلستان معاون خدمات مشترکین شرکت نیروی برق گلستان گفت: بر اساس برسی‎های انجام شده دلیل پایین بودن درصد پرداخت غیرحضوری در استان پست بانک‎ها هستند که برخلاف بانک‎های دیگر پرداخت حضوری را انجام می‎دهند.
کشف 551 شیء تاریخی و فرهنگی در گلستان فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان گفت: 551 شیء تاریخی و فرهنگی از ابتدای سال گذشته تاکنون در گلستان کشف شد.
آغاز تجدید اعتبار کارت آمایش اتباع خارجی در گلستان عملیات اداری تجدید اعتبار مدارک آمایش (آمایش هشت افغانستانی) پناهندگان جمعی عراقی و افغانی از تاریخ 18 خردادماه جاری آغاز می‌شود.
500 برنامه انتخاباتی برای مشارکت بیشتر بانوان گلستانی تهیه شد مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: بیش از 500 برنامه انتخاباتی در حوزه زنان استان تهیه شده که برخی اجرا شده و برخی نیز در دست اجراست.
طرح حفاظتی و امنیتی انتخابات در گلستان در حال اجراست مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان از اجرای طرح حفاظتی و امنیتی انتخابات با تائید شورای تامین استان خبر داد.
ثبت بیش از 20 هزار مورد تخلف رانندگی در گلستان جانشین رئیس پلیس گلستان از ثبت بیش از 20 هزار مورد تخلف رانندگی از ابتدای سال‌جاری تاکنون در سطح استان خبر داد.
بدهی 11 میلیارد تومانی مردم به برق گلستان معاون خدمات مشترکین شرکت نیروی برق گلستان با اشاره به اینکه بخش اعظمی از بدهکاران ما دستگاه‎های دولتی هستند گفت: بسیاری از مردم عادی بدهی‎های خود را به موقع پرداخت می‎کنند و 11 میلیارد تومان از بدهی‎ها باقی مانده است.
گلستان شنبه میزبان قالیباف است رئیس ستاد حامیان مردمی محمدباقر قالیباف در استان گلستان گفت:‌ از ساعت 19 شنبه 11 خرداد ماه، استان گلستان میزبان قالیباف نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.
آغاز خرید تضمینی گندم در گلستان مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: با توجه به مساعد بودن شرایط آب و هوایی در اکثر مناطق استان عملیات برداشت و تحویل گندم کشاورزان گلستانی از سطح مزارع آغاز شد.
کاهش 31 درصدی تصادفات فوتی در گلستان جانشین رئیس پلیس استان گلستان گفت: طی دو ماه اخیر در گلستان تصادفات فوتی 31 درصد و میزان متوفیان ناشی از تصادفات نیز 36 درصد کاهش یافته است.
50 درصد سدهای گلستان در دولت نهم و دهم به بهره‌برداری رسید استاندار گلستان گفت: نزدیک به 50 درصد سدهای استان گلستان در دولت نهم و دهم به بهره‌برداری رسیده است.
26 بقعه گلستان نشاط معنوی به جوانان می‎بخشد معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از افزایش کمّی اجرای طرح نشاط معنوی در استان خبر داد و گفت: سال گذشته طرح نشاط معنوی در 21 بقعه استان برگزار شد و امسال به 26 بقعه افزایش خواهد یافت.
املاک موقوفه در گرگان آماده سرمایه‎گذاری است رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان گفت: برای تحقق «حماسه اقتصادی» آمادگی همکاری با سرمایه‌گذاران را در املاک موقوفه البته با حفظ حقوق موقوفات داریم.
معرفی اعضای کمیته‌های استانی و شهرستانی جلیلی در گلستانستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان گلستان اعضای کمیته‌های استانی و شهرستانی خود را معرفی کرد.
گزارش تصویری سفر رئیس جمهور به استان گلستانگزارش تصویری سفر رئیس جمهور به استان گلستان

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط علیمی در 92/3/10:: 12:41 صبح
دبیرکل موتلفه: هاشمی کاندیدای معمولی نبود
حسن روحانی: 8 سال سکوت، 8 سال انتقاد
زمان اعلام نتایج آزمون ارشد دانشگاه آزاد
انتقاد ستاد انتخاباتی روحانی از جعل خبر، تحریف و سانسور در صداوسیما
عارف در رادیو معارف: صدور انقلاب «فرهنگ و هنر» می‌خواهد
روحانی: تعلیق تاکتیکی و با نظر رهبری بود
ادعاهای جدید آژانس درباره سایت پارچین
آمریکا تحریم فروش موبایل و کامپیوتر به ایران را لغو کرد
تصمیم تأمل برانگیز صدا و سیما درباره ساعت پخش مناظره ها
کانادا روابط اقتصادی خود را با ایران قطع کرد
قیمت برخی خودرو‌های داخلی در بازار
"تدبیر و امید"، راهی جز این نیست
کاندیداهای بی‌تجربه یا کم ‌تجربه را باید کنار گذاشت
جلوی توهین به روسای جمهور سابق را خواهم گرفت
18 هزار سکه‌ای که احمدی‌نژاد صله داد
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
زمان برگزاری مناظره های تلویزیونی" کاندیداهای ریاست جمهوری
سوابق، کارنامه و برنامه کاندیداها
طبیعت بهاری مازندران
تصاویر: حضور مشایی در جلسه دولت
رضایی: نباید کشور را مثل پادگان اداره کرد
حدادعادل:رئیس‌جمهور شوم به سوریه میروم
رضایی، روحانی و عارف در صدر نظرسنجی‌ها
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
دختران سوری در دام هوسرانی شیوخ عرب
هاشمی چوب رفتار گذشته‌اش را می‌خورد
روحانی: به خیلی‌ها در صداوسیما ظلم شد
افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان
واکنش وزارت علوم به حادثه دانشگاه زنجان
ولایتی کاندیدای نهایی ائتلاف 2+1 ، جامعتین و موتلفه

 

 

ساخت مجهز‌ترین مراکز آموزشی مازندران با کمک یک نیکوکار
به‌کارگیری 400 «جت اسکی» در سواحل مازندران
آتیلا حجازی: 2 مدرسه فوتبال پایه در مازندران تاسیس می‌کنیم
عملیات اجرایی بزرگ‌ترین مرکز تجارت برنج کشور آغاز شد
تغییر رئیس هیئت بوکس مازندران و غافل‌گیری روسای شهرستانی
حضور مجدد رئیس جمهور در مازندران

RSS Feed of this section






کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط علیمی در 92/3/6:: 1:2 صبح
روحانی: با یک جناح نمی توان کشور را اداره کرد
قیمت خودرو در بازار امروز
اعلام جزئیات کامل آزمون کارشناسی ارشد
احمدی‌نژاد : آدمهای کوچک را باید از سر راه برداریم
اسامی 31 کاندیدای اصولگرایان شورای تهران
ولایتی: به نفع هیچکس کنار نمی‌کشم
غرضی:دعوا سر لحاف ملانصرالدین است .
راه‌اندازی نیروگاه در پشت‌بام منزل رئیس‌جمهور
افزایش نرخ مکالمات تلفن ثابت
جدول قیمت سکه و ارز
گزارش تصویری مراسم اعتکاف
گزارش تصویری آئین معنوی اعتکاف
طبیعت بهاری جلفا
جلیلی، ولایتی و عارف امشب درتلویزیون
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
روایت باهنر از نظر دفتر رهبری درباره نامزدی جلیلی
قیمت انواع مدل‌های پژو ‌206‏
توکلی: رد صلاحیت هاشمی را به مصلحت نمی دانستم
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار
شاید انتخابات به مرحله دوم برود
دیگر منتظر بازگشت هاشمی نباشید
اظهارات محسن‌هاشمی پس از ردصلاحیت
کدام‌ ایرانی ازحذف‌ هاشمی خوشحال است؟
رمزگشایی رسایی از جمله عجیب مشایی
جبهه اصلاحات ازکدام کاندیدا حمایت میکند؟
پشیمانی احمدی نژاد از یک تصمیم جنجالی
ستاد روحانی رسماً شروع به کار کرد
برنامه‌های امروز کاندیداها در رسانه ملی
قیمت طلا، سکه و ارز
هاشمی خیرخواه‌ترین فرد نسبت به رهبری است

RSS Feed of this section








کلمات کلیدی :