سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سنگى که به غصب در خانه است ، در گرو ویرانى کاشانه است . [ و این گفتار از پیامبر ( ص ) روایت شده است و شگفت نیست که دو سخن همدیگر را ماند که از یک چاه کشیده است و در دو دلو ریخته . ] [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط علیمی در 92/2/25:: 12:6 صبح
احمدی نژاد 3 ساعت در انتظار هاشمی سایت الف وابسته به احمد توکلی نوشت: روز ثبت نام یک اتفاق جالب افتاد. حضور همزمان مشائی و هاشمی همه توجهات را به خود جلب کرد. هاشمی از یک درب وارد شد و مشائی و احمدی نژاد از سوی دیگر. اما این هماهنگی چگونه صورت گرفت؟
شجونی: مشایی می‌خواهد انقلاب را به دست آمریکا بدهد یک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت:‌ مشایی و هاشمی می‌خواهند انقلاب را به آمریکا بسپارند.
بانک پاسارگاد استخدام می‌کند شرایط: خانمها متولد 1366 به بعد، آقایان متولد 1364 به بعد (در خصوص متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد شرایط سنی با 2 سال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است).
نگاهی به آخرین قیمت خودروها نگاهی به آخرین قیمت خودروها
نامه اکبر اعلمی به آیت الله مصباح‌یزدی اکبر اعلمی کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری به آیت‌الله مصباح‌یزدی رییس مرکز آموزشی پژوهشی قم نامه نوشت.
مطهری: محصورکردن هاشمی در جریان اصلاحات مغرضانه است عضو کمیسیون فرهنگی مجلس محصورکردن هاشمی در جریان اصلاحات مغرضانه است، تاکید کرد: بخش قابل توجهی از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان معتدل حامی هاشمی رفسنجانی هستند.
دومین بیانیه انتخاباتی آیت‌الله هاشمیآیت الله هاشمی رفسنجانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در دومین بیانیه انتخاباتی خود تاکید کرد: نباید هدف، هر وسیله ای را توجیه نماید و باید متوجه باشیم که مبادا در راستای کارهای تبلیغاتی و با توجیه زمان اندک تا انتخابات، با راه انداختن کارناوال‌های انتخاباتی نامناسب با مقررات و شرع و با ایجاد آلودگی‌های صوتی و تصویری مغایر با شئونات اسلامی، مزاحمتی برای آسایش و آرامش مردم ایجاد نماییم و اگر غیر از این باشد، مطمئناً از ما نیست.
حضور آقای هاشمی به معنای بازگشت به مسیر اعتدال است حضور آقای هاشمی در عرصه انتخابات موجب بازگشت دولت به مسیر عقلانیت و اعتدال می شود.
ذوالنور از احتمال استعفای احمدی نژاد خبر دادجانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه از تماس احمدی‌نژاد با خاتمی و هاشمی برای به عقب افتادن انتخابات خبر داد.
قیمت ارز و سکه در بازار جدول قیمت انواع ارز و سکه در بازار امروز سه شنبه منتشر شد. به گزارش مهر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه در بازار تهران یک میلیون و 313 هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و 265 هزار تومان، نیم سکه 682 هزار تومان، ربع سکه 420 هزار تومان و گرمی 300 هزار تومان اعلام شد.
نامه افشاگری که جریان انحرافی را به تکاپو انداختمحمدحسین قدیری ابیانه از ارائه نامه‌ای به شورای نگهبان خبر داد و گفت: این گزارش مربوط به نمایش مجسمه‌های مستهجن در مکزیک از سوی مشایی به عنوان نماد تاریخ و فرهنگ ایرانی است.
تایید صلاحیت مشایی به ضرر هاشمی استصادق زیباکلام درباره آرایش سیاسی انتخابات اظهار داشت: اگر مشایی تایید صلاحیت و وارد انتخابات شود، به ضرر اصلاحات و هاشمی است، چون رأیی که قرار است هاشمی به دست آورد اگر مشایی نمی‌آمد به سبد هاشمی ریخته می‌شد.
مهمترین عناوین روزنامه های صبح کشور -حاج رضایی: اگثر پول فوتبال ایران وارد کانال های آلوده می شود -معصومه ابتکار با اشاره به رد صلاحیت خود؛فرزند انقلابم -شکایت 160 نماینده از رئیس دولت -از سوی رئیس اداره دیوان عالی کشور صورت گرفت؛رد درخواست چشم راست مه آفرید
خوش‌چهره؛ ظهور پدیده شاغلان فقیر در کشور می‌گوید دو سال پیش نسبت به اتفاقات امروز اقتصاد ایران هشدار داده بودم، اما نشنیده گرفته شد؛ از اینکه ارزش پول ملی رو به کاهش است و حالا به یک‌سوم نزول پیدا کرده است. از غفلتی که در مدیریت کلان اقتصادی شد و اینکه تحریم‌ها را کاغذپاره‌یی بیش ندانستند و حالا معیشت مردم نشانه گرفته شده است.
آمریکا به دنبال تحریم جهانی نفت ایران پس از شکست تحریم ها در متوقف کردن پیشرفت های هسته ای ایران، گروهی از قانونگذاران آمریکایی و تحلیلگران تحریم سخت تری را پیشنهاد کرده اند: آنگونه که واشنگتن پست گزارش داده، این گروه به دنبال قطع کامل صادرات نفت ایران به بازارهای جهانی هستند.
شرط جدید برای تایید صلاحیت کاندیداها سخنگوی شورای نگهبان از تائید پیشنهاد ارائه برنامه از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری توسط هیات نظارت مرکزی خبر داد و گفت: در مورد برخی از کاندیداهایی که در احراز صلاحیتشان تردید داریم دعوت می شوند تا برنامه شان را ارئه دهند تا به یک نتیجه قطعی برسیم.
زیباکلام: احمدی‌نژاد از تایید صلاحیت مشایی مطمئن شده است در رابطه با ثبت‌نام معاون اول رییس‌جمهوری جناب آقای رحیمی و همچنین آقای علی‌اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌یی رییس‌جمهور و انصراف زودهنگام ایشان چند تحلیل می‌توان ارائه داد که در ذیل به اختصار به آنها می‌پردازم.
تصاویر: تشنج در نشست حسن روحانی جلسه پرسش و پاسخ حسن روحانی در دانشگاه شریف به تشنج کشید. به گزارش مهر، سخنرانی حجت‌الاسلام حسن روحانی در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با تنش و درگیری نیمه‌تمام به پایان رسید و عده‌ی اندکی از حاضران مخالف و موافق روحانی با هم درگیر شدند اما جلسه نیمه تمام ماند.
گزارش تصویری جشن دوقلو ها و چند قلوهاگزارش تصویری جشن دوقلو ها و چند قلوها
گزارش تصویری توسعه مسجدالحرامگزارش تصویری توسعه مسجدالحرام
تداوم کاهش قیمت سکه و ارز در بازارجدول قیمت انواع ارز و سکه در بازار امروز یکشنبه منتشر شد که بر اساس آن، کاهش قیمت انواع سکه و ارز که از هفته گذشته آغاز شده است، همچنان ادامه دارد. به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه در بازار تهران یک میلیون و 288 هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و 245 هزار تومان، نیم سکه 670 هزار تومان، ربع سکه 416 هزار تومان و گرمی 295 هزار تومان اعلام شد.
مهمترین عناوین روزنامه های امروز -زمان اعلام نتایج اولیه و ظرفیت آزمون دکتری دانشگاه آزاد -شورای نگهبان:هیات مرکزی نظارت، اقدام احمدی‌نژاد را تخلف انتخاباتی تشخیص داد -در دیدار اعضای ستاد دیه؛ تاکید رئیس قوه قضائیه بر توجه بیشتر به زندان و خانواده زندانیان -زمانبندی مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه‌ها ؛ مصاحبه آزمون دکتری برخی دانشگاه‌ها بعد از انتخابات
تنش ایران با دنیای خارج با ورود هاشمی کاهش می یابد واشنگتن پست در مطلبی تحت عنوان" میدان رقابت بر سر صندلی ریاست جمهوری تازه شکل گرفت" نوشت: دو تن از جنجالی ترین چهره های ایران روز شنبه اعلام کاندیداتوری کردند.
مهرماه زمان برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مازندران گفت: بیستمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران مهر ماه برگزار می‌شود.
پای شهرداری‌ها هم به حوادث ساختمانی کشیده شد رئیس اداره بازرسی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه پای شهرداری‌ها هم به حوادث ساختمانی کشیده شد، گفت: شهرداری‌ها صدور مجوز ساختمانی را گزارش نمی‌دهند تا ایمن بودن محیط کار مورد بررسی قرار گیرد.
افتتاح دفتر ارتباط با صنعت در دانشگاه مازندران دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه مازندران در سه بخش کلینک صنعت، تجاری‌سازی و کارآموزی افتتاح شد. به گزارش سلام شمال دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه مازندران عصر امروز با حضور مسئولان استان و دانشگاه در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل در سه بخش کلینک صنعت، تجاری‌سازی و کارآموزی افتتاح شد.
ایجاد 6 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های فرهنگیان مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: سهمیه جذب دانشجو برای مازندران در شش رشته جدید کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی جدید ایجاد شده است.
کسب رتبه دوم مازندران در مسابقات ملی دانشجویی تحقیق عضو هیئت علمی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه مازندران اعلام کرد: تیم کارشناسی ارشد این دانشکده، رتبه دوم مسابقات ملی دانشجویی تحقیق در عملیات را کسب کرد.
صعود پینگ‌پنگ‌بازان مازندرانی به مرحله سوم رقابت‌های پاریس رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران از صعود دو پینگ‌پنگ باز مازندرانی به مرحله سوم رقابت‌های جهانی در پاریس خبر داد.
کسب 4 مدال تکواندوکاران مازندرانی در تونس سرپرست هیئت تکواندو مازندران از کسب چهار مدال تکواندوکاران مازندرانی در تورنمنت بین‌المللی تونس خبر داد.
1211 صندوق آرای انتخابات خرداد در ساری را جمع‌آوری می‌کنند فرماندار ساری گفت: یک‌ هزار و 211 صندوق اخذ رأی برای دو انتخابات 24 خرداد در نظر گرفته شده است.
انتخابات انجمن الکترونیک مازندران اول خرداد برگزار می‌شود رئیس انجمن صنایع همگن فلزی، برق و الکترونیک خانه صنعت و معدن مازندران گفت: انتخابات هیئت مدیره انجمن فلزی، برق و الکترونیک مازندران اول خردادماه برگزار می‌شود.
رشد 56 درصدی صادرات گل و گیاه از مازندران رئیس سازمان صنعت و تجارت مازندران گفت: صادرات گل و گیاه استان در فروردین ماه سال جاری از لحاظ وزنی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 56 درصد رشد داشته است.
حضور 7 والیبالیست مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان رئیس هیئت والیبال آمل از حضور هفت والیبالیست آملی در اردوی استعدادیابی تیم ملی نوجوانان کشورمان خبر داد.
ورزشکاران برتر مازندران تجلیل می‌شوند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: سوم خرداد از برترین ورزشکاران مازندران در سال 91 تجلیل می‌شود. به گزارش سلام شمال احمد سعادتمند در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: این همایش سوم خرداد همزمان با آزادسازی خرمشهر و ولادت حضرت علی (ع) به میزبانی مرکز استان در سالن پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی ساری در حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.
افتتاح بیش از 50 هزار واحد مسکن مهر در مازندران استاندار مازندران گفتک تاکنون بیش از 50 هزار واحد مسکن مهر در مازندران افتتاح شده است. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، سیدعلی‌اکبر طاهایی در جلسه شورای مسکن استان اظهار داشت: ایجاد فضای سبز و طراحی سازه‌های مسکن مهر با الهام از معماری سنتی مازندران باید در طرح مسکن مهر استان مورد توجه جدی قرار بگیرد.
مدافع ملی‌پوش مازندرانی با پرسپولیس قرارداد داخلی بست خلیل‌زاده مدافع ملی‌پوش مازندرانی گفت: برای حضور در فصل آینده لیگ برتر فوتبال کشور با سرخ پوشان پایتخت قرارداد داخلی امضا کردم.
آغاز ثبت‌نام در هجدهمین آزمون حمل و نقل بین‌المللی مسئول واحد ترانزیت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران گفت: هجدهمین آزمون حمل و نقل بین‌المللی کالا در دو مرحله پایه و اصلی در سال جاری برگزار می‌شود.
مازندران در کنفرانس دو سالانه برق جهان رتبه کسب کرد معاون برنامه‌ریزی شرکت توزیع برق مازندران به حضور مازندران در کنفرانس دو سالانه برق جهان اشاره کرد و بیان داشت: ایران در مقاله "آی اس آی" پرتغال بالاترین تعداد مقالات را ارائه داد که یک مقاله پذیرفته شده از مازندران بود.
ایجاد شهرستان سوادکوه شمالی نباید بهره‌برداری سیاسی داشته باشدنماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس گفت: هیچ کس حق ندارد از ایجاد شهرستان سوادکوه شمالی استفاده سیاسی کند.
بزرگداشت علامه حسن‌زاده آملی در پایتخت برگزار می‌شود رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: سومین همایش طبیب روحانی با هدف بزرگداشت مقام علامه ذوالفنون آیت‌الله حسن‌زاده آملی در تهران برگزار می‌شود.
اجرای تذکر لسانی در 7 شهر گلستان دادستان مرکز استان گلستان گفت: تذکر لسانی در هفت شهر گلستان، پایلوت اجرا می‌شود.
راه‌اندازی مشاوره مجازی در دادگستری گلستان معاون برنامه‌ریزی و توسعه قضایی دادگستری گلستان با اشاره به توسعه خدمات حقوقی در فضای مجازی از راه‌اندازی مشاوره مجازی در این استان خبر داد.
استارت بیمه تکمیلی اعضای تعاونی در گلستان کلید خورددبیر اتاق تعاون استان گلستان از آغاز بیمه تکمیلی اعضای تشکل و تعاونی‎های استان خبر داد و گفت: بیمه تکمیلی برای نخستین‎بار از طریق اتاق تعاون در حال انجام است.
بیش از 20 نفر در گرگان رد صلاحیت شده‎اند بیش از 20 نفر از داوطلبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان رد صلاحیت شده‎اند و حدود 15 نفر انصراف داده‎اند. به گزارش سلام شمال بر اساس شنیده‎های خبرنگار فارس در فرمانداری گرگان بیش از 20 نفر از داوطلبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان رد صلاحیت شده‎اند.
چاپ 40 عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت در گلستان جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: 40 عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت در گلستان به چاپ رسید که 10 عنوان از این کتاب‎ها با مشارکت سپاه و کنگره شهدای استان صورت گرفته است.
آماده‌سازی 120 مسجد برای برگزاری مراسم پرفیض اعتکاف در گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: 120 مسجد برای برگزاری مراسم پرفیض اعتکاف در گلستان آماده است و اگر تعداد معتکفان بیشتر شود این ظرفیت وجود دارد که تعداد مساجد را تا 150 مسجد افزایش دهیم.
دستگیری 63 نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار و مجرم گلستان رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: 63 نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار و مجرم شناسایی و دستگیر شدند.
برگزاری کنگره بزرگ شهدا در گلستان جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان از برگزاری کنگره بزرگ شهدا در نیمه دوم سال 1393 در مرکز استان خبر داد. به گزارش سلام شمال حسین کریمی‎اول در نخستین جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت در سال 1392 اظهار داشت: فرصت کوتاهی تا میزبانی گلستان در برگزاری کنگره شهدا باقی مانده است که همه دستگاه‎ها باید در مقام عمل نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام کنند.
سیمای گلستان رنگ و بوی شهادت نمی‎دهد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خصوص تبلیغات شهری و محیطی در حوزه ایثار و شهادت گفت: رنگ و بوی شهادت از سیمای شهری گلستان بلند نمی‎شود.
برداشت کلزا از مزارع گلستان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از برداشت روغنی کلزا از سطح 45 هزار هکتار از مزارع استان خبر داد. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، اسماعیل اسفندیاری‌پور اظهار داشت: در سال‌جاری استان گلستان با سطح سبز 45 هزار و 352 هکتار دانه روغنی کلزا رتبه اول سطح زیر کشت و تولید این محصول را در سطح کشور داراست.
برگزاری یادواره ملی سروقامتان خطه شمال در حرم مطهر امام راحل معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان از برگزاری نخستین یادواره ملی 22 هزار شهید سروقامت خطه شمال کشور در حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.
12 مصوبه در کارگروه تخصصی سیل گلستان مصوب شد معاون حفاظت و بهره‎برداری آب منطقه‌ای استان گلستان گفت: در سال گذشته با برگزاری پنج جلسه تحت کارگروه تخصصی امور سیل و مخاطرات دریایی، برق، آب و فاضلاب 12 مصوبه استانی اخذ شده است.
طائب در گرگان: مشایی آمده انتخابات برگزار نشود یا اینکه دعوا شود
4 بازیکن گلستانی به عضویت تیم ملی والیبال ساحلی درآمدند رئیس هیئت والیبال استان گلستان گفت: چهار بازیکن گلستانی به نام‎های «بهنام توکلی»، «کامبیز کلته»، «عبدالله ایزدی» و «رسول خواجه» به عضویت تیم ملی والیبال ساحلی «ب» کشورمان درآمدند.
راه‌اندازی رصدخانه مدیریت بحران در گلستان ضروری است معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: راه‌اندازی رصدخانه مدیریت بحران در گلستان به عنوان مکانی برای رصد موضوعات مرتبط با مدیریت بحران ضروری است.
نقشه خطرهای زمین‌شناختی گلستان تهیه شد مدیر گروه آب و زمین‌شناسی سازمان زمین‌شناسی کشور گفت: نقشه خطرهای زمین‌شناختی استان در سه بخش تهیه شده است.
گلستانی‌ها اهانت به مقدسات در سوریه را محکوم کردند نمازگزاران گلستانی در اعتراض به اهانت سلفیان تکفیری به مقدسات دینی مسلمانان در سوریه امروز بعد از نماز عبادی و سیاسی جمعه در شهرهای مختلف استان راهپیمایی کرده و این اقدامات ضد انسانی را محکوم کردند.
گندمکاران گلستانی برای افتتاح حساب در بانک سپه اقدام کنند مدیرکل شرکت غله گلستان گفت: با توجه به معرفی بانک سپه به عنوان بانک عامل در امر خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان از سوی دولت، گندمکاران گلستانی باید در اسرع وقت نسبت به افتتاح حساب ویژه در این بانک اقدام کنند.
عملکرد بسیج سازندگی گلستان در حوزه اقتصاد مقاومتی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان به تشریح عملکرد بسیج سازندگی این استان در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت.
گلستان دارای تنها رویشگاه یکپارچه سرخدار است رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: یکی از رویشگاه‎های نادر و یکپارچه سرخدار که ماده تاکسول برای درمان بیماران سرطانی از آن استخراج می‎شود در مناطق جنگلی گلستان قرار دارد.
مزار میرزا کوچک خان جنگلی گلباران می‌شود مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از گلباران مزار میرزا کوچک خان جنگلی به مناسبت آغاز هفته میراث فرهنگی از 25 اردیبهشت جاری خبر داد.
راه‌اندازی 14 کتابخانه تخصصی کودک در گیلان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان از راه‌اندازی 14 بخش کودک مستقل و تخصصی در کتابخانه‌های عمومی استان در سال جاری خبر داد.
مرکز زمین‌شناسی منطقه‌ای در گیلان راه‌اندازی شد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از راه‌اندازی مرکز زمین‌شناسی منطقه‌ای کشور در این استان خبر داد.
آغاز ثبت‌نام معتکفان گیلانی از امروز معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان از آغاز ثبت‌نام معتکفان گیلانی از امروز 24 اردیبهشت جاری خبر داد.
«وارث» در سازمان فرهنگی‌ورزشی رشت ساخته شد مدیرعامل سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت گفت: فیلم داستانی «وارث» با تهیه‌کنندگی سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت با هدف ترویج فرهنگ نماز ساخته شد و برای حضور در جشنواره‌های داخلی آماده می‌شود.
زنی در فومن با چاقو همسرش را کشت پلیس گیلان از دستگیری زن 30 ساله فومنی که شوهرش را پس از بیهوش کردن با ضربات چاقو و چوب از پای درآورده بود، خبر داد.
جشن اردیبهشت تئاتر گیلان برگزار می‌شود مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری پنجمین جشن اردیبهشت تئاتر این استان خبر داد. به گزارش سلام شمال حمید حاذق‌نیکرو امروز در جلسه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به برگزاری اردیبهشت تئاتر گیلان اظهار کرد: هر ساله به مناسبت گرامیداشت روز جهانی تئاتر جشن ملی اردیبهشت تئاتر برگزار می‌شود.
کاروان پیاده زائران گیلانی راهی مرقد امام (ره) می‌شوند مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: کاروان پیاده زائران گیلانی سوم خرداد ماه سال جاری راهی مرقد امام (ره) می‌شوند.
بزرگداشت ارتحال آیت‌الله بهجت در فومن برگزار می‌شود مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از برگزاری چهارمین سالگرد بزرگداشت ارتحال ملکوتی آیت‌الله ‌العظمی بهجت با سخنرانی آیت‌الله حائری شیرازی در فومن خبر داد.
تولید سالانه 8 تن توت فرنگی در صومعه‌سرا فرماندار صومعه‌سرا از تولید سالانه هشت تن توت فرنگی در 20 هکتار از اراضی روستای صوفیانده این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام شمال میرزا حسینعلی‌زاده در جریان سومین دوره جشن برداشت توت فرنگی در روستای صوفیانده این شهرستان، اظهار کرد: جشنواره تولیدات بومی‌محلی از برجسته‌ترین اقدام‌ها در راستای حمایت از محصولات کشاورزی و کشاورزان فعال در آن عرصه است.
افزایش قفس‌های دریایی پرورش ماهی در گیلان استاندار گیلان گفت: امسال تعداد قفس‌های دریایی پرورش ماهی در تالاب‌های گیلان و دریای خزر به 250 عدد افزایش می‌یابد.
طرح پن‌کالچر در تالاب انزلی افتتاح شد نخستین طرح پن‌کالچر «پرورش ماهی در محیط‌های محصور» در تالاب بین‌المللی انزلی افتتاح شد. به گزارش سلام شمال نخستین طرح پن‌کالچر «پرورش ماهی در محیط‌های محصور» با حضور استاندار گیلان در تالاب انزلی افتتاح شد.
تخلفات شورای شهر رشت گسترده است رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه در مدت شش سال کسی از اعضای شورا نپرسید که دارند چه می‌کنند، گفت: تخلفات برخی اعضای شورای اسلامی شهر منحل شده رشت گسترده بوده که هنوز جرایم آنها بازگو نشده است.
گزارش تصویری دیدار تیمهای استقلال تهران و داماش گیلانگزارش تصویری دیدار تیمهای استقلال تهران و داماش گیلان
دیدار تیمهای فوتبال ملوان بندر انزلی و ذوب آهن اصفهاندیدار تیمهای فوتبال ملوان بندر انزلی و ذوب آهن اصفهان عصر جمعه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ذوب آهن به پایان رسید
معرفی اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در آستارابا انجام انتخابات داخلی توسط معتمدین اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری این شهرستان معرفی شدند.
15 کاندیدای اصلح شورای شهر رشت معرفی می‌شوند دبیر جبهه متحد اصولگرایان گیلان گفت: به‌زودی 15 نفر کاندیدای اصلح شورای اسلامی شهر رشت مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان گیلان مشخص و معرفی می‌شوند.
ندیمی رئیس مجمع نمایندگان گیلان شد ایرج ندیمی با اکثریت آرای نمایندگان گیلان رئیس مجمع نمایندگان این استان شد.

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط علیمی در 92/2/20:: 12:44 صبح
باهنر: فکر نمی کردم کار احمدی نژاد به اینجا برسد
کواکبیان: حاضرم با شریعتمداری مناظره کنم
کواکبیان: رادیو و تلویزیون خصوصی در کشور راه اندازی می کنم
محسن رضایی: پتانسیل پیروزی بر هاشمی و خاتمی را دارم
نگاهی به آخرین قیمت خودروها
عارف: فردا ثبت‌نام می‌کنم
ابتکار گوگل برای ارتباط اینترنتی میان سیاره ه
طرح تحریمی جدید آمریکا برای جلوگیری از دسترسی ایران به ذخائر ارزی
بهترین تصمیم گیری دولت در سفرهای استانی برای مازند‌ران
شریف‌زاده: مشایی شنبه می‌آید
واکنش پورمحمدی به انتخاب ابوترابی
اقدام عجیب روزنامه دولتی ایران
گزارش تصویری حواشی روز سوم ثبت نام نامزدها
ابوترابی‌فرد گزینه ائتلاف اکثریت برای ثبت نام در انتخابات شد
همچنان امیدوارم آقای هاشمی ظرف چند روز آینده، ثبت نام کند
احتمال آمدن آیت‌الله هاشمی بیشتر شده
اشاره مجدد احمدی نژاد به ماجرای جنجالی تشییع جنازه چاوز
اعطای نشان ایثار به 14 همسر شهید و سه جانباز توسط رئیس‌جمهور
زمان برداشت یارانه اردیبهشت ماه
گزارش تصویری ورود احمدی نژاد به مازندران
احمدی نژاد: مازندران نماد سربلندی، نشاط و امیدواری ملت ایران است
ثبت‌نام اولین زن در انتخابات ریاست جمهوری
ولایتی: دیگر به نفع هیچکس کنار نمی روم
قیمت انواع سکه، طلا و ارز در بازار
حسینیان: مشایی تایید صلاحیت نمی‌شود
مهمترین عناوین روزنامه های صبح کشور
برنامه حضور اعضای هیئت دولت در شهرهای مازندران
تأملاتی در باب محل سخنرانی رییس دولت در ساری
تیرباران دختر جوان توسط پدر، مقابل چشم 300 نفر
حسن روحانی: نظر آقای هاشمی چند روز دیگر معلوم می شود

RSS Feed of this section

 

رفع مشکلات کارخانجات نساجی و تأمین اعتبار ارزی
ساماندهی خروجی کمربندی نکا ضروری است
96 درصد از پروژه‌های مصوب سفر دولت در مازندران اجرایی شد
برخورداری 80 درصد مازندرانی‌ها از شبکه‌های دیجیتالی
شهرستان جدیدالتاسیس سیمرغ عقب‌ماندگی‌های جدی دارد
بهره‌برداری از 115 واحد تولیدی در نواحی صنعتی مازندران

RSS Feed of this section






کلمات کلیدی :